אילו פרויקטים זכו בקטגוריית יצירת בידול והשגת יתרון תחרותי?
עשרות פרסים הוענקו היום (ה') לטובים ביותר בתחומי הטכנולוגיה וה-IT, באירוע IT Awards 2018 של אנשים ומחשבים ● מיהם הזוכים ביצירת בידול והשגת יתרון תחרותי?
נציגים של ארגונים רבים, ופרויקטים רבים שביצעו, עלו על הבמה בטקס מצטייני המחשוב IT Awards 2018 של אנשים ומחשבים. הטקס נערך היום (ה') באולם האירועים LAGO בראשון לציון, בהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.
זוהי השנה ה-16 לתחרות. צוות השיפוט מנה 40 מומחים בכירים בתעשייה, והשנה הוא בחן מספר שיא של כל הזמנים מאז תחילת התחרות – 324 פרויקטים, שהוגשו בקטגוריות רבות ושונות.
להלן תיאורים קצרים של הפרויקטים שזכו בקטגוריית יצירת בידול והשגת יתרון תחרותי.
בקשת החזר דיגיטלית – לאומית שירותי בריאות
הוקמה מערכת שמאפשרת הנגשת הבקשות להחזרים כספיים באופן מקוון, תוך צמצום הבירוקרטיה וזמני ההמתנה עד לקבלת ההחזר – בטווחים שאינם מקובלים בגוף ציבורי כלשהו בארץ.
מערכת שיפוצי קיץ במוסדות החינוך – עיריית חיפה
הוקמה מערכת למעקב ממוחשב אחר בקשות מנהלי מוסדות החינוך לשיפוצים שלהם בתקופת הקיץ, לצד מעקב אחר אישורים או דחיות.
מערך פתרונות לעולם המסחר המקוון – UPS ישראל
הוקם ממשק בשירות עצמי ליצירת מאות משלוחים בלחיצת כפתור, עם התאמה אוטומטית לנקודת האיסוף. זאת, בלא צורך באינטגרציה ובמורכבות טכנולוגית.
יישום פלטפורמה רב ערוצית – בית החולים אסותא
הוטמעה פלטפורמה רב ערוצית בבית החולים, אשר מאפשרת למטופלים לפנות למוקד שירות לקוחות בכל ערוץ ולבצע תיאום תור, העברת פניות ומסמכים.
עוזר דיגיטלי ממביט – עיריית כפר סבא
בפרויקט הוטמע צ'ט בוט חכם, המטפל בכמה תהליכים מרכזיים בארגון, כולל תשלומים עם ממשק למערכות הליבה, פנייה למוקד 106 ומידע על כל אגפי העירייה.
מצוינות מחשוב תהליכי גיוס – עיריית חיפה
הוקמה מערכת מרובת ממשקים, המתחילה בשלב ייזום בקשה לגיוס על ידי היחידה, דרך אישור הבקשה, יציאה למכרז ופרסומו – עד לקבלת החלטה.
שיפור תהליכים במינהל ההנדסה – עיריית פתח תקווה
בוצע מחשוב לתהליכי העבודה במינהל ההנדסה בעירייה, עם מעבר מתורה שבעל פה לתהליכים מקוונים, שחוסכים זמן לתושב, מייעלים תהליכים ומחוללים מהפכה בעולם ההנדסי בעירייה.
איחוד מערכות מידע – פלזית פולגל
הפרויקט הביא לשיפור כלל התהליכים של הקבוצה תחת מעטפת יישומית אחת, מבוססת מערכת ERP. הוא הביא ליעילות תפעולית, שפה אחידה ומידע זמין ואמין.
פורטל טפסים ותהליכים – עיריית תל אביב-יפו
הוקמה מערכת לניהול טפסים, הממכנת תהליכים מרכזיים, עם מבט קדימה לפיתוחים עתידיים.
פרויקט כוכב – ישראכרט
נערך פרויקט מבוסס CRM, שהחליף מערכת שפותחה לפני 10 שנים, עם יישום טכנולוגיות שלא פותחו עד היום בישראל.
ניטור כרטיסי האשראי – כאל
הוקמה מערכת המאפשרת ניהול של תיקי האשראי, אשר מותאמת לצרכים הייחודיים של הארגון, תוך יכולת לגמישות ולשליטה יום יומית.
מערכת פניות לציבור – עיריית חיפה
המערכת מרכזת את כל פניות התושבים ומנתבת את הטיפול ליחידה המתאימה, תוך מעקב אחר זמני וטיב הביצוע.
נומולרי ida – בנק לאומי
בוצע שימוש במערכת נומולרי כמנוע להתאמת עצות ללקוחות, תוך התחשבות במשתנים רבים, כמו רמת הסיכון של הלקוח, הרכב התיק ועוד.
שו"ב דיגיטל – שיכון ובינוי
הוקמה פלטפורמה דיגיטלית שתשמש כקונטיינר של כלל האפליקציות שקיימות כיום בארגון.
שחזור קוד סודי בזמן אמת – כאל
הוקם שירות חכם למתן מענה ללקוח בזמן אמת, תוך שימוש בנכסים הדיגיטליים הקיימים.
פורטל עודפי בנייה – סולל בונה
הפורטל מאפשר באופן פשוט, נוח וזמין להעביר עודפי בנייה מאתר לאתר אחר, הזקוק לחומרים אלה. התמונות מועלות לאתר וניתן להזמין את החומר בכל עת ובלא כל עלות.
אלפא דרייב – אלפא פתרונות חזקים
הוקמו אפליקציה ואתר לניהול לוחות זמנים ושיעורים, עבור תלמידים ומורים בבתי ספר לנהיגה.
אדריכל – בנק הפועלים
במסגרת הפרויקט שבוצע בבנק אופיינה, תוכננה והוקמה מערכת ליצירת פיקדונות מובנים בהתאמה אישית.
משכנתא דיגיטלית – בנק לאומי
בוצע מיכון של תהליך הגשת הבקשה למשכנתא, באמצעות ממשקים דיגיטליים, המקצרים את כלל התהליך ומייעלים אותו – עד לשלב החתימה, בו הלקוח חייב להגיע לסניף.
השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.
תגובות
(0)