רימיני סטריט תתחזק מערכות סאפ בהפניקס

עלות התחזוקה השנתית מוערכת במיליוני שקלים, וכך גם החיסכון הצפוי

שלמה שמאי, מנמ"ר איילון חברה לביטוח. צילום: ניב קנטור

קבוצת הביטוח הפניקס בחרה ברימיני סטריט לטובת שירותי התחזוקה והתמיכה במערכות סאפ שלה. עלות ההסכם לא נמסרה לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו את ההסכם במיליוני שקלים לשנה.

רימיני סטריט תתמוך ותתחזק את כל המערכות של קבוצת הביטוח הפניקס, כולל מערכת ה-ERP ומערכות הליבה הביטוחיות. ההחלטה קשורה בצורך לשפר את איכות התמיכה והשירות בקרב הארגון ולספק מענה בזמן קצר יותר.

שלמה שמאי, משנה למנכ"ל ומנמ"ר הפניקס, אמר כי "לאחר בדיקה מעמיקה וסקירת המפה הטכנולוגית, מצאנו כי המעבר לשירותי התמיכה של רימיני סטריט יאפשר לנו למקד את המשאבים שלנו בחדשנות ובשיפור השירות ללקוח – במקום בהשקעה מתמשכת בקבלת תמיכה". הוא ציין כי "מדובר בפוטנציאל לחסוך יותר מ-50% מעלויות התחזוקה העכשוויות".

קבוצת הפניקס החוגגת בימים אלה 70 שנות פעילות, היא אחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל. הפניקס פעילה בכל תחומי הביטוח. בשנים האחרונות הפניקס מובילה את שוק הביטוח ומציגה את הרווחיות הגבוהה ביותר והתשואה להון הגבוהה ביותר, מבין קבוצות הביטוח הגדולות.

ז'ק אוסטר, מנהל פעילות רימיני סטריט בישראל, אמר כי הוא "גאה להוסיף את הפניקס ביטוח למאגר הלקוחות ההולך וגדל שלנו בישראל ובעולם – מדובר במותג מוכר, שידוע גם כמוביל שוק בהיבטים של שילוב שירותי ביטוח וחדשנות".

בפורום C3 שנערך באחרונה אמר שמאי כי "תפקידו של המנמ"ר הוא לצפות מה יהיו צרכי הארגון כמה שנים קדימה ולהיות מוכן, על מנת שלא יהווה מעצור כשהארגון ירצה לממש אותם". לדברי שמאי, "הפניקס היא חברה שארגון ה-IT שלה צופה קדימה מבחינה טכנולוגית. זיהינו את המגמה שקיימת בשוק הביטוח – מעבר לאונליין. הבנו שצריך להיערך לכך, אבל התפיסה שלנו הייתה שהאונליין לא יעלים את הסוכנים, כי אם ישנה את דרך הפעילות שלהם, הם יתמקדו בתחומים שבהם אין פעילות מקוונת ואת היתר יעשו הלקוחות ברשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים