מג'יק הטמיעה פתרון לניהול האי קומרס באתר סופר פארם

הפתרון, Magic xpi, מחבר את תשתית האתר למערכות ארגוניות ולוגיסטיות רבות, מתאם בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים, ומאפשר עדכון אוטומטי שוטף של המלאי והמבצעים ● ההיקף המוערך של הפרויקט: מאות אלפי שקלים

דוד שלטון, סמנכ"ל המכירות של מג'יק. צילום: יח"צ

מג'יק תעשיות תוכנה סיימה באחרונה פרויקט שבמסגרתו הטמיעה את פתרון האינטגרציה שלה, Magic xpi, כתשתית אתר האי-קומרס של סופר פארם. האתר הושק באמצע 2017, בעלות של 10 מיליון שקלים. החלק הכספי של הפרויקט שביצעה מג'יק לא נמסר על ידי מי מהחברות, אולם על פי הערכות בתעשייה, הוא עומד על מאות אלפי שקלים.

סופר פארם אונליין, חנות הסחר המקוונת של הרשת, מאפשרת ללקוחות להזמין מוצרים באינטרנט 24 שעות ביממה, ולקבלם באמצעות איסוף עצמי או עם שליח לביתם. בכוונת סופר פארם להרחיב את מגוון הפריטים בחנות באופן מתמשך, ובעתיד אף לאפשר לרכוש בו תרופות מרשם.

אתר האי קומרס של הרשת מבוסס על פלטפורמת הסחר האלקטרוני סאפ היבריס וניהול המסחר המקוון נעשה באמצעות Magic xpi. פתרון אינטגרציה זה מחבר את תשתית האתר למערכות פנים ארגוניות ולוגיסטיות, מתאם בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים, ומאפשר עדכון אוטומטי שוטף של המלאי והמבצעים באתר.

יוסי כהן, סמנכ"ל הארגון ומערכות המידע של סופר פארם, אמר כי "מטרתו של האתר היא להעשיר את מגוון השירותים שאנחנו מספקים ללקוחותינו ולהציע חוויית משתמש ידידותית ומאובטחת. פתרון האינטגרציה של מג'יק אפשר לנו להקים תשתית יציבה בצורה זריזה וקלה, וזאת הודות למהירות הפיתוח, לאינטגרציית המערכות המהירה ולגמישות הגבוהה שהוא מספק לביצוע שינויים והרחבות, ככל שיידרשו".

דוד שלטון, סמנכ"ל המכירות של מג'יק ישראל, ציין כי "סנכרון כמויות המידע העצומות, חיבור המערכות הארגוניות והחיצוניות, והתיאום בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים באמצעות פתרון האינטגרציה שלנו מאפשרים לסופר פארם להנגיש את חוויית הקנייה לכל לקוח ולקוח, מכל מקום ובכל זמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים