פרטנר: 19 מיליון שקל רווח נקי ברבעון הרביעי של 2018
פרטנר פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון האחרון של שנת 2018 עם קיטון של 2.45 בהכנסות ל-814 מיליון שקל, אך מעבר לרווח נקי של 19 מיליון שקל
חברת פרטנר פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון האחרון של שנת 2018 ולשנה הקלנדרית כולה, עם קיטון בהכנסות וברווח השנתי, וכן גידול ברווח הנקי וקיטון בהכנסות ברבעון המדווח.
במהלך השנה ההוצאות הכלליות של החברה גדלו ב-6.44% ל-3.14 מיליארד שקל, גידול של 190 מיליון. ההכנסות, כאמור, ירדו ב-9 מיליון שקל, ל- 3.26 מיליון שקל – ירידה זעירה של 0.28%.
במהלך השנה הרווח התפעולי פחת ב-63.17% ל-116 מיליון שקל, והרווח הנקי פחת ב-50.88% ל-56 מיליון שקל.
במהלך הרבעון המדווח תוצאות דומות – ההוצאות הכלליות קטנו ב-4.08% ל-800 מיליון שקל. ירידה של 34 מיליון שקל. ההכנסות ירדו פחות – ב-20 מיליון שקל ל-814 מיליון שקל. ירידה של 2.4%.
ההוצאות הגולמיות הרבעוניות ירדו ב-2.39% ל-694 מיליון שקל. הרווח הגולמי ירד ב-2.44% ל-120 מיליון שקל. רווח גולמי שולי של 14.74% לעומת 14.75% ברבעון המקביל אשתקד.
באותם שלושה חודשים, ההוצאות התפעוליות ירדו ב-13.82% ל-106 מיליון שקל. הרווח התפעולי הסתכם ב-14 מיליון שקל, לעומת אפס רווח ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המימון נטו ירדו ל-12 מיליון שקל. ירידה של 76 מיליון שקל, או 86.36%. חבות המס פחת ב-21 מיליון שקל ל-17 מיליון שקל. ירידה של 55.26%. רווח נקי של 19 מיליון שקל, לעומת הפסד נקי של 50 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. רווח נקי למניה של 0.12 שקל, לעומת הפסד של 0.3 שקל ברבעון המקביל אשתקד.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר אומר, כי "תוצאות 2018 מבטאות את חוסנה של חברת פרטנר בשוק התקשורת הישראלי. במציאות התחרותית המורכבת הצליחה פרטנר לסיים את הרבעון הרביעי ברווח של 19 מיליון שקל, וברווח שנתי של 56 מיליון שקל".
עוד לדבריו, "פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הצומח בישראל עם בסיס מנויים של 140 אלף מנויים נכון להיום, כאשר רק בשנת 2018 נוספו לו 79 אלף מנויים. תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר, 'פרטנר פייבר', צומחת בקצב המהיר ביותר בשוק, וכבר כיום אנחנו מגיעים עם הסיבים של פרטנר ליותר מ-350 אלף משקי בית, שמהווים קרוב ל-20% ממשקי הבית שמחוברים לאינטרנט בישראל".
תגובות
(0)