מחקר בבריטניה: 40 אחוז הודו "חיטטנו בנייד של בני זוגנו"

מומחים מאוניברסיטת סאות' וויילס סקרו 2,000 משתתפים בבריטניה ומצאו כי יותר משליש מהם הודו שנכנסו לטלפון החכם של אהובם או אהובתם בלא ידיעתם בכדי לרחרח אודות הנעשה שם ● חלק מהנחקרים עשו זאת כשבני הזוג ישנו, והשתמשו לצורך פתיחת המכשיר בטביעת האצבע שלהם

מחטטים לבני הזוג בנייד כשהם ישנים. צילום אילוסטרציה: Bigstock

בסרט האיטלקי המצליח "זרים מושלמים" מחליטה קבוצת חברים קרובים שנפגשת לארוחת ערב לנהל משחק – מרגע מסוים כל הודעת סמס, מסנג'ר, ווטסאפ, או מייל שנכנסים למכשיר של מי מהנוכחים מוקראים בקול לכולם, או במקרה של שיחה – מושמים על רמקול לשמיעת כל החברים. עד סוף הערב אינספור סודות נחשפים והחבורה מתפרקת. מה היה קורה לו מישהו קרוב, למשל בן או בת זוג, היה נכנס למכשירכם בלי ידיעתכם?

מחקר בריטי חדש של אוניברסיטת סאות' וויילס, שסקר 2,000 משתתפים, מצא שאחרי חשיפה לתכני הניידים של בני הזוג ללא ידיעתם, ב-45% מהמקרים בני הזוג נפרדו עקב הממצאים המחשידים. המחקר מצא גם כי יותר ממחצית מאלה שחיטטו בניידים של בני זוגם גילו בהם משהו שהוביל אותם להאמין שרומו או נבגדו על ידי שותפיהם לחיים.

יותר משליש מהבריטים שנסקרו הודו שנכנסו לטלפונים של השותפים שלהם לחיים ולרשתות החברתיות בשמם, בכדי לברר אם הם בוגדים בהם. התוצאות מראות כי נשים וצעירים נוטים יותר לסוג כזה של מהלך, בהשוואה לגברים ולאנשים מבוגרים.

בנוסף, המחקר מצא גם כי ארבעה מכל עשרה אנשים הודו בריגול וחיטוט בנייד של בן או בת הזוג שלהם לפחות פעם בשבוע, כשאחד מכל חמישה גברים דיווחו שהם נוהגים להמתין עד שבת הזוג שלהם נרדמת בכדי להשתמש בטביעת האצבע שלה בכדי לפתוח את הטלפון ולהגיע לתכנים שבו.

אז האם הבריטים חשדנים במיוחד? אולי הם פשוט אוהבים לדעת את האמת ולא לחיות באשלייה. ומעניין יותר להרהר בשאלה – אם סקר שכזה היה נערך בארץ האם התוצאות שלו היו שונות?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים