גוגל הצהירה על Google Currents – מיתוג מחדש של +Google לארגונים
ענקית החיפוש סגרה את הרשת החברתית שלה לצרכנים בשבוע שעבר, אבל לא לחלוטין - השירות, שפונה כעת ללקוחות ארגוניים, מותג מחדש ונקרא Google Currents, והוצהר רשמית באירוע Cloud Next 2019
יחד עם כמה עדכונים ל-G Suite שלה, באירוע Cloud Next 2019 שלה שנערך בימים אלו בסן פרנסיסקו, חשפה גוגל כי מה שנותר מהרשת החברתית שלה, +Google, שפעולתה נסגרה רשמית בשבוע שעבר, זוכה למיתוג לחדש תחת השם Google Currents, ושהיא מתעתדת להציע את השירות לארגונים.
גוגל החלה בהליך סגירת גרסת הצרכן של +Google ב-2 באפריל, אך הגרסה הארגונית של הרשת החברתית מקבלת חיים חדשים תחת השם Google Currents, יחד עם מראה ותחושה חדשים.
הענקית ממאונטיין וויו פרסמה הרחבה על השירות, ובה כתבה כי "ב-Currents העובדים יכולים בקלות לראות דיונים שמתקיימים בארגון שלהם ולעקוב אחרי תחומי עניינם".
במבט ראשון יש מי שיסברו כי הגרסה החדשה לא נראית שונה בהרבה ממה שהציעה +Google, אבל ענקית הטכנולוגיה כן ייעלה את הפלטפורמה בעיקר כך שיהיה ניתן לפרסם בה ולתייג תוכן מהר יותר. יתר על כן, מנהלי חברות יוכלו מעכשיו לפרסם הודעות מתועדפות, כך שהעובדים יראו אותן לבטח בפיד שלהם. בנוסף, פוסטים של Google+ G Suite יועברו ל-Currents של השירות המחודש באופן אוטומטי.
כדאי גם לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שבה גוגל השתמשה בשם Currents (זרמים) למוצר שלה. בעבר, Currents היה אפליקציית מגזין שהגיעה אל ה-Google Play Newsstand, שהוביל לחדשות גוגל עד שנסגר. האם ה-Currents במתכונתו החדשה כפלטפורמת רשת ארגונית יצליח יותר? גוגל לבטח שואפת לכך.
השירות מושק בגרסת בטא כעת, וחברות שעושות שימוש ארגוני ב-G Suite יכולות לבקש גישה לפעול בו.
תגובות
(0)