אינטל משלבת בהצלחה בינה מלאכותית ב-IT

בסוף השבוע האחרון יצא הדו"ח השנתי של אינטל לתחום ה-IT שחשף בין השאר כי שילוב אסטרטגי של בינה מלאכותית בתחומי הפעילות הקריטיים ביותר של אינטל איפשר לארגון טכנולוגיית המידע של החברה ליצור ערך עסקי המסתכם במיליארד דולר

אינטל. צילום: BigStock

דו"ח הביצועים השנתי של אינטל IT לשנים 2019-2018, שהתפרסם בסוף השבוע האחרון, מדגיש כיצד שיתוף הפעולה בין ארגון ה-IT ליחידות העסקיות של החברה, בהטמעת AI, אנליטיקה מתקדמת ולמידת מכונה, הניב תוצאות מוחשיות בתחומים כגון שרשרת אספקה, ניהול מחזור חיי המוצר, עיצוב וייצור מוצר, ומכירות.

הדו"ח ממחיש כי שילוב אסטרטגי של בינה מלאכותית בתחומי הפעילות הקריטיים ביותר של הענקית איפשר לארגון טכנולוגיית המידע של החברה ליצור ערך עסקי המסתכם במיליארד דולר.

"אינטל מרחיבה את גבולות האפשרי בבינה מלאכותית, G5 וכלי רכב אוטונומיים, וצוות טכנולוגיית המידע של החברה הינו שותף קריטי בעבודה זאת. אנו גאים מאוד באופן שבו הארגון מניע את הטרנספורמציה הדיגיטלית ומאפשר לעובדי אינטל בכל העולם לעשות כמיטב יכולתם מדי יום", כך אמרה פאולה טוליבר, סגנית נשיא ומנהלת המידע הראשית של אינטל.

תפקיד חיוני בהפיכת אינטל לחברה המתמקדת בנתונים

משרשרת האספקה עד למכירות, ארגון ה-IT של אינטל ממלא תפקיד חיוני בהפיכתה של אינטל לחברה המתמקדת בנתונים.

שרשרת האספקה של אינטל מקיפה 600 מתקנים ב-63 מדינות, 19,000 ספקים ו-2,000 לקוחות. מדי שנה, שרשרת זאת ממלאה מיליון הזמנות ומשנעת מיליארד יחידות. על מנת לנהל כהלכה את שרשרת האספקה הגדולה והמורכבת הזאת, ארגון טכנולוגיית המידע של אינטל מיישם בינה מלאכותית ואנליטיקה מתקדמת לטיוב שינוע החלקים בין עסקים וספקים, וכדי לצמצם את עלויות רשימת הרכיבים למערכות ולוחות חדשים.

ארגון ה-IT של אינטל משתמש בבינה מלאכותית בכדי ליצור כלי מיכון רבי עוצמה, המסוגלים להגדיל במידה רבה את מספר הבעיות המזוהות תוך כדי תיקוף המוצר.

פלטפורמת הבינה המלאכותית למכירות של ארגון טכנולוגיית המידע היא אבן הפינה של תכנית Sales Assist, האוספת ומנתחת נתונים בכדי לסייע למנהלי הלקוחות להשיג אינטראקציות אפקטיביות יותר עמם.

תוצאות שהושגו הודות ל-Intel IT

הדו"ח מציג מספר תוצאות מעניינות, כמו למשל העובדה כי 933,000 שעות אדם נחסכו מדי רבעון, הודות לפתרונות כגון פגישות וידיאו בקליק אחד, יכולות ניידות ליישומים נפוצים ופריסות ושדרוגים קלים יותר של המחשבים האישיים של העובדים.

עוד נתון מעניין מעיד על ערך עסקי של 1.25 מיליארד דולר ב-24 פרויקטים בתחומי התכנון, הייצור והאספקה.

בנוסף מסתבר כי טכנולוגיות כגון למידת מכונה ואנליטיקה פרדיקטיבית האיצו ב-52 שבועות את משך הזמן עד להשקה של מוצרים חדשים. וכן שמחזור התיקוף של אינטל צפוי להתייעל ב-20 אחוזים עד 2020, תודות לשילוב בינה מלאכותית בתהליכי תיקוף קריטיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים