ניווט במקומות גדולים: אוריינט הישראלית גייסה ארבעה מיליון דולר
החברה, שמציעה טכנולוגיה להתמצאות קלה יותר במרכזי קניות, שדות תעופה וכדומה, סיימה את סבב ה-Seed שלה, ומעוניינת להשתמש בכסף כדי להרחיב את מערך השיווק מעבר לים
אוריינט הישראלית – חברת סטארט-אפ שמספקת לעסקים שפרושים על פני שטח גדול את האפשרות לנווט בהם יותר בקלות – הודיעה היום (ב') שהשלימה גיוס Seed בסך של ארבעה מיליון דולר. כספי הגיוס ישמשו בעיקר כדי להרחיב את מערך השיווק של החברה מעבר לים.
הגיוס הובל על ידי ההקרנות F2 Capital ו-Innogy innovation hub. הקרן הראשונה המתמקדת בהשקעות Seed ומעניקה גיבוי לחברות חדשניות שעוסקות בנקודת המפגש שבין ביג דטה, בינה מלאכותית וקישוריות, וזו השנייה פועלת בשוק המקומי כשנתיים, שבמהלכן ביצעה 12 השקעות בחברות ישראליות, בעיקר בתחומי הסייבר, הטכנולוגיה לתחום הבנייה והערים החכמות. כמו כן, השתתפו בו משקיעים פרטיים מישראל, גרמניה וארצות הברית.
אוריינט הוקמה ב-2016 על ידי עמירם פריש, המכהן כסמנכ״ל הטכנולוגיות, ומיקי בלטר, המנכ״ל. לחברה 13 עובדים והיא מחזיקה משרדים בתל אביב ובאירופה. בעזרת הטכנולוגיה שלה יכולים לקוחות של שדות תעופה, מרכזי קניות, עסקים קמעוניים וסיטונאים לנווט באזורים גדולים ולאתר פריטים ברמת דיוק גבוהה ביותר. הפתרון של אוריינט לא מצריך התקנה או חומרה ובמקום להסתמך על אותות רדיו (Beacons) או Wi-Fi, הוא מתבסס רק על השדה המגנטי של כדור הארץ והסמארטפון של המשתמש. בחברה טוענים כי עקב חוויית הניווט הקלה וקידום המכירות המידי והממוקד שהטכנולוגיה שלה מאפשרת, העסקים יכולים להוסיף לעצמם הכנסות ולהגדיל את רווחיהם.
לדברי פריש, "שימשתי במשך שנים רבות במגוון תפקידי מחקר אלגוריתמי ופיתוח, במהלכן פיתחתי תשוקה לפתרון הבעיה של ניווט בתוך מבנים. ההבנה שפיתחתי הובילה אותי לחפש פתרונות מחוץ לקופסה, וכך פיתחתי את התשתית הטכנולוגית הייחודית של אוריינט". בלטר החל את דרכו ביחידת מצו״ב בצה"ל ובהמשך שימש במגוון תפקידים בחברות סמיקונדקטור ישראליות. בתפקידו האחרון, לפני אוריינט, הוא הקים וניהל את חברת האלגו-טריידינג סיאנטרה.
תגובות
(0)