מסיבת הגאווה: Chillz – האפליקציה שתסדר לכם את הפרייד
מצעד הגאווה בתל אביב, שיתקיים ביום ו' הקרוב, מושך תיירים רבים, שגם רוצים לצאת לבלות, אלא שהמידע שהם ושאר הבליינים הגאים נתקלים בו מפוזר ומבולגן ● Chillz היא אפליקציה שבאה לשפר את המצב - כל השנה
התיירים הרבים שמגיעים לישראל לקראת מצעד הגאווה בתל אביב, שיתקיים ביום ו' הקרוב, והלהט"בים המקומיים לא מסתפקים באירוע הקיים ובהפנינג שיתקיים לאחריו, ורוצים לחגוג על פני כל סוף השבוע. בצדק, כמובן. מפיקי מסיבות וליינים מוציאים בתקופה הזו את התותחים הכבדים ביותר שלהם ומקיימים מסיבות ענק, ובראשן מסיבת הפרייד השנתית של המגה DJ עופר ניסים ("עופרה" בפי חברי הקהילה).
עד היום, המקום הכמעט יחיד שבו גיי ממוצע יכול היה לבדוק מתי ואיפה מתקיימות המסיבות השוות – סביב מצעד הגאווה ובכלל – ולהחליט לאן לצאת היה אתר אטרף, שידוע יותר בכלל כאתר היכרויות. לקראת חודש הגאווה קם לו סוג של מתחרה בתחום המסיבות – Chillz, אפליקציה שמרכזת את המידע על חיי הלילה הגאים.
את Chillz הקים יואב מזרחי, שמשמש כמנכ"ל החברה. זהו המיזם הראשון שלו בעולם ההיי-טק, אם כי הוא עסק בעבר בתכנות כתחביב. מזרחי החליט על הקמת המיזם לאחר שהשתחרר מהשירות הצבאי, עבר לחו"ל והבין שקשה לאתר מקומות שבהם אפשר לצאת ולבלות – תחת קורת גג אינטרנטית או סלולרית אחת. כן, גם בברלין הקוסמופוליטית והמאוד גיי פרנדלית, שבה גר אז. בנוסף, לדבריו, "הרבה מאוד פרסומים שמתעסקים בחיי לילה, כמו טיים אאוט ולונלי פלאנט, מביאים את המידע בצורה מאוד מגזינית ולפעמים ארכנית. אין כמעט מקום שבו אפשר למצוא מידע ממוקד, קונקרטי ובזמן אמת. מה גם שבהרבה מקרים אפשר למצוא מסיבות רק לפי המועדון שבו הן מתקיימות ולא לפי סוגי המוזיקה שמושמעים בהן, למשל".
לא רק מידע ומכירת כרטיסים למסיבות
בניגוד למה שניתן היה לחשוב, מזרחי לא הגיע להקמת Chillz מהמקום של חיי הלילה – הוא מעיד שהוא לא היה בליין כזה גדול ונכנס חזק לתחום רק בחודשים האחרונים. "למי ש-'שוחה' בחיי הלילה אין בעיה לדעת על המסיבות החמות, אבל למי שלא מכיר את התחום הזה חסר מקום אחד לקבל בו את כל המידע. אנשים שאינם בליינים שרוצים לחפש מסיבה טובה בגוגל – כנראה שלא ימצאו תוצאה שתעניין אותם ואם הם ישאלו מקומיים, יכול מאוד להיות שמה שהם 'ימצאו' הוא לא מה שהם חיפשו", אמר.
לאחר שהגיע לתובנות האלה, ציין מזרחי, "חשבתי איך אפשר לפתור את הבעיה הזאת ו-'שיחקתי' עם זה. אחרי שנה של הפסקה, שבה התחלתי ללמוד תואר במדעי המחשב ומדעי המוח, התחלתי להתעסק בזה יותר ברצינות, גייסתי שותפים לדרך והקמנו חברה".
"אנחנו מעוניינים לחבר בין מועדונים וליינים למבלים. כרגע אנחנו אוספים את המידע לבד ומפרסמים אותו, אבל המטרה שלנו היא שבעלי העסקים יפרסמו דרך Chillz וייצרו דרכה מנגנון תקשורת בלתי אמצעי בינם לבין הלקוחות", אמר.
כמו כל מיזם דיגיטלי שמכבד את עצמו, גם ב-Chillz נותנים מקום מרכזי לחוויית הלקוח, או, במקרה הזה, המבלה. "הבליינים ומחפשי המסיבות מקבלים אצלנו חוויה יותר נעימה, יותר נוחה ויותר חדשנית. אנחנו הופכים את חוויית המסיבות לדבר שלם וגדול יותר מחיפוש מידע על מסיבות וקניית כרטיסים, שגם את זה אנחנו מציעים. בעתיד הקרוב נשיק פעילות חברתית, שתאפשר למבלים לתקשר זה עם זה ועם בעלי הליינים והמועדונים, ולמשל למצוא פרטנר לצאת ביחד למסיבה. הרבה אנשים לא הולכים למועדונים כי אין להם את הפרטנר הזה, ואצלנו הם יוכלו למצוא אותו", אמר.
לקראת שבוע הגאווה השיקו אנשי Chillz התחלה של זה – פיצ’ר חדש שנקרא קבוצות בילוי, שבמסגרתו קבוצות של ארבעה אנשים ומעלה מקבלות הנחות על הכרטיסים למסיבה שהם רוצים ללכת אליה. אם הקבוצה שלהם לא גדולה מספיק, הם יכולים לנסות להצטרף לאחת הקבוצות הפעילות וגם בדרך זו להכיר פרטנרים חדשים.
למה אתם פונים דווקא לקהילת הגייז?
"משום שהגייז הם מאמצים מוקדמים של טכנולוגיות. זאת קהילה קטנה שמבינה היטב שהרבה דברים מתבצעים כיום באופן דיגיטלי. למשל, גריינדר (אפליקציית היכרויות פופולרית לקהילה הגאה – י"ה) מחליפה את הגיי ברים. אולם, אנחנו לא רק טכנולוגיים, אלא גם רוצים להוציא את האנשים מהמסכים, ומאמינים שהטכנולוגיה שאנחנו מביאים לעולם תגרום לפעילות רבה יותר בעולם הפיזי. אני מקווה שהיא תסייע ליצור עולם טיפה פחות מנוכר".
לאנשי האנדרואיד, כמו כותב שורות אלה, שמעוניינים להוריד את Chillz נכונה אכזבה, כי האפליקציה זמינה בינתיים רק ל-iOS. אם הם ממש רוצים, הם יכולים להשתמש במרבית הפיצ'רים שהאפליקציה מציעה באתר שלה.
תגובות
(0)