"העסקים משתנים במהירות – ולדיגיטל יש בכך תפקיד משמעותי"

"אין לי ספק שהדורות הבאים יחיו חיים שונים בתכלית, וכדי שזה יקרה, נדרשים דיגיטציה, וכן ניתוח המידע והפקת תובנות ממנו", אמר פטריק מארקי, סגן נשיא לאזור מרכז EMEA בהיטאצ'י ונטרה

פטריק מארקי, סגן נשיא לאזור מרכז EMEA בהיטאצ'י ונטרה. צילום: יח"צ

"העסקים משתנים כיום במהירות רבה, ולדיגיטל יש תפקיד משמעותי בשינוי מואץ זה. אין לי ספק שהדורות הבאים יחיו חיים שונים בתכלית, וכדי שזה יקרה, נדרשים דיגיטציה, וכן ניתוח המידע והפקת תובנות ממנו", כך אמר פטריק מארקי, סגן נשיא לאזור מרכז EMEA בהיטאצ'י ונטרה.

מארקי דיבר בכנס הלקוחות השנתי שערכה היטאצ'י ונטרה ישראל, אשר התקיים באחרונה בבית אנדרומדה ביפו. הכנס נערך בשיתוף אבנט.

לדבריו, "הכל כיום קשור למידע וליכולת שלנו למדוד אותו. על כן, יש צורך במוצרים, פתרונות וידע, המבוססים על המידע הרב שנצבר, ואת זאת אנחנו עושים, במטרה לספק ערך ותובנות עסקיות לארגון. יש כאן הזדמנות לבנות עולם חכם יותר ועתיד טוב יותר – כשהכל בנוי ומושתת על מידע".

כל דבר כשירות

גיא מורגן ריב, אחראי תחום ענן ושירותים מנוהלים לאזור EMEA בהיטאצ'י ונטרה, ציין כי "כחברה יפנית, יש לנו יתרון משמעותי בתחום של כל דבר כשירות (XaaS). זאת, משום שיש לנו נקודת מבט ארוכת טווח. היפנים הם מוכווני שירות ולכן ה-XaaS מתאים לנו". לדבריו, "כאשר עברתי להיטאצ'י ונטרה ראיתי שתחום ה-XaaS צומח ונושא הענן מתפתח במהירות. אני מאמין שבעוד פחות מעשור, השוק יהיה במקום שונה לחלוטין, כשתחום ה-IT יהיה כמו חשמל: ארגונים יזמינו וישלמו על זה כשירות".

גיא מורגן ריב, אחראי תחום ענן ושירותים מנוהלים לאזור EMEA בהיטאצ'י ונטרה. צילום: יח"צ

גיא מורגן ריב, אחראי תחום ענן ושירותים מנוהלים לאזור EMEA בהיטאצ'י ונטרה. צילום: יח"צ

"בעבר", הוסיף, "חברות קנו את הציוד, התקינו אותו והן היו בעלות הציוד. חברות שהקימו דטה סנטרים הקימו את הציוד ושמו אותו במקום מרוחק יותר. אנחנו באים מהמקום של רכישת ציוד ומיקומו – והולכים לכיוון העננים הפרטי והציבורי. היטאצ'י ונטרה מסייעת לארגונים להשתמש בציוד שלהם על מנת לעבור לענן הציבורי ולהשתמש בו כשירות. יש לנו את היכולת לאפשר לארגונים ביצועים גבוהים ויציבים בדטה סנטר, לספק להם את זה כשירות ולהעניק להם את כל הכלים הדרושים כדי לעבור לענן הציבורי".

לסיכום אמר מורגן ריב כי "אנחנו, בהיטאצ'י, מאמינים שהתשובה לכל הנושא היא סביבה מרובת עננים. לפני כמה שנים, חברות רבות פנו לעננים של אמזון, גוגל ומיקרוסופט, אך לא זה המקרה כיום. לפי חברות המחקר השונות, 75% מהחברות תהיינה בעלות אסטרטגיית ריבוי עננים עד שנת 2020 ושוק הענן הגלובלי יעמוד על 53 מיליארד דולר עד סוף העשור. מדובר בגידול מ-28.1 מיליארד דולר ב-2018".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים