האם מיקרוסופט חוזרת לאחור בזמן?

מדוע העלתה החברה לחשבון הטוויטר שלה סרטון שסופר לאחור, תרתי משמע, להשקה של מערכת ההפעלה חלונות 1.0? ולמה מחקה את כל הפוסטים מהאינסטגרם שלה, מלבד תמונה של אריזות תוכנה מ-1980?

מיקרוסופט

מה בדיוק קרה למיקרוסופט? זו אחת השאלות ששואלים מאתמול לא מעט גולשים ברשת, אחרי שהחברה העלתה לחשבון הטוויטר של Windows שלה סרטון שסופר לאחור, תרתי משמע, להשקה של חלונות 1.0

הסרטון מציג לפי הסדר את כל הסמלילים של כל הגרסאות של מערכת ההפעלה, כאמור בספירה לאחור, עד לזה שליווה את ההשקה של הגרסה הראשונה, בשלהי נובמבר 1985.

 

"אנחנו מציגים את Windows 1.0 עם שעון, עם גרסת האצה ביצועית של MS-Dos ועוד", היה הכיתוב שליווה את הסרטון, אליו גם הוצמד ציור של דיסקט. התגובות של צוות המדיה של החברה היו לא פחות מצחיקות, כולל אחת שאמרה שמי ששלח מעטפה עם בול יוכל לקבל דיסקט עם מערכת ההפעלה החדשה לכאורה.

 


ואם זה לא מספיק, החברה מחקה את כל הפוסטים מדף האינסטגרם הרשמי של Windows, והשאירה בו תמונה שמציעה קופסאות של תוכנות שנמכרו בידי החברה בשנות ה-1980 כולל Flight Simulator, Word ו-Excel, כשהטקסט הצמוד קובע כי "אי אפשר לדעת לאן מיקרוסופט והעוצמה של חלונות ייקחו אתכם בקיץ הזה".

לאף אחד לא ממש ברור למה התכוונה החברה, כך או כך, נראה שמיקרוסופט מבצעת קידום כלשהו מתואם היטב, עם ריח נוסטלגי חריף.

באתרים שונים, כולל בפורבס לדוגמה, העריכו שייתן שמדובר במעין קידום של נטפליקס דווקא לעונה השלישית של Stranger Things, שעולה מחר (ה') לשירות, ומתרחשת בשנת 1985, השנה בה Windows 1.0 הושקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים