נורמה ג'ין: מקום מפלט עם מנות בשר מושחתות ותפריט אלכוהול משובח

שליח המערכת בוריס מרצינובסקי, היי-טקיסט מדופלם, ביקר בנורמה ג'ין, ביסטרו-בר תל אביבי ותיק, ונהנה "מהאווירה הביתית המחבקת, מהמוזיקה הנעימה והנוסטלגית ומלגימת ויסקי ישראלי מפתיע באיכותו"!

28/07/2019 12:57
ההיי-טקיסט המטייל. צילום: ידיד לוי

נורמה ג'ין, בר-מסעדה ותיק שיחגוג בקרוב 15 שנות פעילות, ממוקם ברחוב אליפלט המחוספס בשכונת פלורנטין בתל אביב, ומציע שילוב של תפריט המבוסס על מנות בשר מושחתות ותפריט אלכוהול משובח. תפריט זה מתגאה ביותר מ-30 סוגים של בירות מיוחדות בחבית ובבקבוק, כולל בירות נדירות ומתיישנות, ולצדו אוסף וויסקי עצום, הכולל 280 סוגי וויסקי מרחבי העולם.

אמנם תל אביב היא לא ברלין או דבלין, ובירה בצהרי יום עבודה היא לא חלק משגרת יומו של ההיי-טקיסט הים תיכוני הממוצע, אבל  בסופו של יום במשרד, אם לא ממהרים הביתה, הנורמה ג'ין, הפותח את שעריו מדי ערב ב-18:30, בהחלט מספק מקום מפלט מנחם ואפלולי במידה. יחד עם העיצוב, הבר המושקע, קיר הלבנים והצבעים האדומים השולטים במקום, האווירה המתקבלת היא חמימה וביתית, במיוחד כשהיא מתובלת במוזיקת בלוז, פאנק, סול וג'אז בווליום הנכון ובאהבה ענקית של הבעלים למה שהם עושים.

נורמה ג'ין – מקום מפלט מנחם. צילום: שיוואמי

הנורמה ג'ין הוותיק הפך זה מכבר מוקד עלייה לרגל לתיירים ולגולשי ספות Air bnb, הפוקדים את השכונה הצבעונית, אבל גם ללקוחות נאמנים וקבועים, אנשים שאוהבים ויודעים להעריך אוכל טוב ואיכותי יחד עם המשקה שלהם. "זהו ביסטרו בר שיש לו להציע 300 סוגי ויסקי, 16 ברזי בירה מהחבית ואינספור בירות בבקבוק. במקום יש אווירה 'שכונתית', עם הרבה לקוחות נאמנים וותיקים שחוזרים לשם כל שבוע, וגם הבעלים נמצאים שם יותר מעשור ורואים בנורמה ג׳ין בית. האווירה במקום ביתית ומחבקת, עם מוסיקת בלוז, פאנק ורוק נעימה ונוסטלגית", מדווח בוריס מרצינובסקי, שביקר במקום לאחרונה עם בת-זוגו. "טעמנו שני סוגי ויסקי : Milk & Honey, ויסקי ישראלי מפתיע באיכותו וגלנפידיך מיושן 12 שנה. שתינו בירת מנזר Maredsous מהחבית, שהייתה חזקה וטעימה, והמשכנו בקו הבלגי עם סן ברנרדוס אבט, שעמדה אף היא בציפיות. האוכל במקום מחמיא למבחר העשיר של האלכוהול שהבר מציע. למנה ראשונה אכלנו פילה מטיאס בתוספת עגבנייה, בצל ושמנת חמוצה, המנה הייתה מזרח אירופית כראוי, למרות שבחרנו הפעם לוותר על המלצת התפריט ללוות את המנה בשוט וודקה. מנת הבוראטה (גבינת מוצרלה טרייה במילוי שמנת, מוגשת בליווי עגבניות שרי תמר, בזיליקום, רוקט וטוסטונים) הייתה מוצלחת אף היא. למנות העיקריות אכלנו המבורגר נורמה ג׳ין 250 גר׳ טעים ועסיסי, וצלע לבן 300 גר׳, שהייתה עסיסית וצלויה בדיוק במידה הנכונה", הוא מסכם בחיוב.

נורמה ג'ין – המבורגר עסיסי. בתיאבון. צילום: שני רייך

בימים ראשון-רביעי, בין השעות 18:30-20:00 מתקיימת בנורמה ג'ין Happy Hour: בהזמנת משקה אלכוהולי – המבורגר נורמה ג'ין ומנות נבחרות במחירים מוזלים. בין המנות המוצעות בתפריט: המבורגר נורמה ג'ין: 250 גרם בשר בקר משובח, המוגש עם עגבנייה, חסה, בצל ומלפפון חמוץ, עם תוספת לבחירה – 68 ש"ח. צלע לבן: 300 גרם/600 גרם צלע חזיר עסיסית, המוגשת עם תוספת לבחירה – 69/125 ש"ח. מיקס נקניקיות: נקניקיית צ'וריסו בקר מקסיקנית, נקניקיית קנקרס ונקניקיית גאודה טימין, מוגשות עם כרוב כבוש וצ'יפ – 79 ש"ח. ניו יורק ווינגס: חצי קילו/קילו כנפיים ברוטב חריף בסגנון אמריקני קלאסי, מוגש עם מקלוני גזר וסלרי, עם רוטב רוקפור בצד – 49/95 ש"ח, ומחבת שרימפס : שרימפס ברוטב יין לבן, חמאה, שום ולימון, מוגש בליווי לחם – 69 ש"ח. בין הבירות גם בירות ללא אלכוהול, בירות בטעמי פירות מרחבי הגלובוס ואפילו בירות מנזרים טראפיסטיות! עבור חובבי הוויסקי המושבעים, באתר המסעדה ניתן למצוא את ה"וויסקיפדיה": אנציקלופדיית הוויסקי המקצועית לשתייני ויסקי מקצועיים, שנותנת את המידע על כל סוגי הוויסקי הטובים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים