טראקס רכשה חברת אנליטיקה אירופית בעשרות מיליוני דולרים

הנרכשת, פלנורמה, מציעה פתרון שמנתח תמונות של מדפים בחנויות ומאפשר להן לספק ללקוחות המלצות מסחריות טובות יותר וקידום מכירות

מימין: יואל בר-אל ודרור פלדהיים, מייסדים משותפים של טראקס. צילום: יח"צ

טראקס – חברה בבעלות משותפת ישראלית-סינגפורית, שמציעה פתרונות ראייה ממוחשבת לעולם הקמעונות – הודיעה אתמול (ב') כי רכשה את פלנורמה, שהיא ספקית אירופית של פתרונות אנליטיקה. סכום הרכישה לא נמסר, אך על פי הערכות הוא עומד על בין 40 ל-50 מיליון דולר.

הרכישה של פלנורמה תאפשר לטראקס להגיע ללקוחות נוספים ולהציע לשוק כלים לניתוח תמונת המדפים בחנויות.

המוצר שפיתחה טראקס משלב טכנולוגיות לימודי מכונה ואינטרנט של הדברים, ומאפשר לחברות קמעונות לנתח את הנעשה בתוך החנויות שלהן ולקבל תובנות עסקיות. באמצעות המערכת יכולים הלקוחות להפוך תמונות של המדפים שבחנויות שלהן לתובנות המאפשרות לקבל החלטות ברמת המדף וברמת החנות כולה. עתה מצטרף לפורטופליו שלה המוצר של פלנורמה, שמאפשר לחנויות הקמעונות זיהוי תמונות בהתבסס על יכולות של למידה עמוקה, על מנת להציע ללקוחות שלהן המלצות מסחריות טובות יותר וקידום מכירות (מרצ'נדייזינג), לבדוק את התאמת נקודת המכירה לתכנון המקורי ולקבל תובנות הקשורות למדף, על מנת לשפר באופן מתמיד את ביצועי החנות.

רק באחרונה: גיוסים של 225 מיליון דולר

הכרזה זו של טראקס מגיעה לאחר שבשנה וקצת האחרונה היא ביצעה שני סבבי גיוס: ביולי אשתקד היא גייסה 125 מיליון דולר ולפני כחודשיים היא סיימה סבב בסך של 100 מיליון. מתחילת השנה קנתה החברה את ספקית פתרונות הבינה המלאכותית והביג דטה הסינית לנזטק ואת שופקיק האמריקנית, שפיתחה אפליקציה להטבות קנייה וקופונים.

"זהו רגע חשוב מאוד עבור טראקס, שממשיכה להרחיב את הגישה שלה ללקוחות בענף ומחזקת את יכולותיה עבור לקוחות קיימים ופוטנציאליים. על ידי שילוב של תרבות החדשנות וההון האנושי של שתי החברות, אנחנו רואים הזדמנות למנף את מיטב הטכנולוגיות הקיימות על מנת להרחיב את היצע המוצרים ואת יכולות יישום הפתרונות שלנו", אמר יואל בר-אל, מנכ"ל ומייסד משותף של החברה.

איוב קמהרי, מנכ"ל פלנורמה, ציין כי "טראקס ואנחנו מעוניינים בהבאת טכנולוגיה טובה ויכולות מתקדמות לשוק הקמעונות. יחד אנחנו יכולים לשרת טוב יותר את הלקוחות והשותפים שלנו, ולספק לאנשינו הזדמנויות לצמיחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים