Google Cloud יריץ עומסי עבודה על VMware

שיתוף פעולה שעליו הכריזו שתי החברות יאפשר לארגונים להריץ את העומסים על גבי הענן של גוגל ● הדבר ימומש על פתרונות דטה סנטר מוגדר תוכנה של VMware, שייפרסו על גבי פלטפורמה מנוהלת בידי CloudSimple ב-Google Cloud

תומס קוריאן, מנכ"ל גוגל קלאוד. צילום: יח"צ

Google Cloud, שירות הענן של גוגל, יאפשר לארגונים להעביר ולהריץ בענן שלו עומסי עבודה ממכונות וירטואליות שרצות על פלטפורמות VMware – כך הודיעו החברות באחרונה.

מגוגל ומ-VMware נמסר שהשותפות בין שתי החברות תסייע לארגונים לקבל עוד דרכים לתפעל את סביבות הענן ההיברידי שלהם. היא תמומש על פתרונות דטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC) של VMware, שייפרסו על גבי פלטפורמה מנוהלת בידי CloudSimple בענן של גוגל. כך יוכלו ארגונים להעביר עומסי עבודה של VMware לסביבת SDDC של ענקית הווירטואליזציה בפלטפורמת הענן של גוגל, ובדרך זו לקבל יכולות כמו ביצועים, אבטחה, תשתית גלובלית הניתנת להרחבה, וכן יכולות לניתוח נתונים, לימוד מכונה ובינה מלאכותית.

CloudSimple תשמש כשכבה טבעית שהופכת את הפריסה לקלה ופשוטה. יתרונה הוא לא רק בהגירת עומסי העבודה, אלא גם ביכולת ליצור ללקוחות הארגוניים מודל צריכה גמיש עם יכולת גידול. ברגע שעומסי העבודה עברו, הם יקבלו גישה מלאה וטבעית לערימת VMware, שכוללת את vCenter, vSAN ו-NSX-T.

VMware משתפת פעולה גם עם מיקרוסופט ו-AWS

השותפות עליה הכריזו שתי החברות דומה לזו של VMware עם מיקרוסופט, שהוכרזה בתחילת השנה. חברה נוספת שבינה לבין ענקית הווירטואליזציה יש שיתוף פעולה הדוק, עוד מ-2016, היא AWS, מובילת שוק הענן.

תומאס קוריאן, מנכ"ל Google Cloud, אמר כי "לקוחותינו הארגוניים זקוקים ליכולת להריץ בענן עומסי עבודה קריטיים, כגון פתרונות ארגוניים של סאפ ואורקל, או פתרונות וירטואליזציה של VMware. לקוחות ארגוניים רוצים להריץ עומסי עבודה בענן שהכי מתאים להם, ואנחנו מחויבים להציע להם פתרונות שיאפשרו זאת".

סנג'אי פונן, סמנכ"ל התפעול של חטיבת הלקוחות ב-VMware, ציין כי "השותפות שלנו עם Google Cloud מאפשרת ללקוחות משותפים שלנו להריץ בפלטפורמת הענן של גוגל עומסי עבודה מבוססי VMware Cloud Foundation. כך, הלקוחות יוכלו לשמר את ההשקעות שביצעו בכלים של VMware בזמן שהם מממשים את אסטרטגיית הענן שלהם, ובדרך זו לפתח ולהוציא לשוק במהירות שירותים חדשים, ולהפעיל אותם בצורה חלקה ובטוחה יותר בסביבת ענן היברידי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים