ההיי-טקיסט המטייל מ/אל שדה התעופה

על שירותים חדשים בהשכרת רכב, שינוע חלק לנקודת ההשכרה בשדה, וגם: כמה נתונים על הרכבת לנתב"ג בעונה החמה של אוגוסט

30/08/2019 10:00
ההיי-טקיסט המטייל. צילום: ידיד לוי

מימוש נקודות נוסע מתמיד – בהשכרת רכב

חברת השכרת הרכבים שלמה SIXT, נציגתה של חברת SIXT העולמית, ומועדון הנוסע המתמיד של אל על הודיעו על שיתוף פעולה, שבמסגרתו יוכלו לקוחות מועדון הנוסע המתמיד באל על לממש נקודות טיסה שצברו בהשכרת רכב בחו"ל. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות, יוכלו לקוחות המועדון ליהנות מהנחה של 100 דולר בהשכרת רכב בחו"ל באמצעות שלמה SIXT תמורת 250 נקודות טיסה, נוסף על 17% הנחה על המחיר המלא. מחזיקי כרטיס האשראי FLY CARD, שיבחרו שלא לממש את ההטבה, יוכלו לצבור 15 נקודות בגין כל השכרה. מימוש ההטבה מתבצע על ידי הורדת שובר ההטבה באתר אל על והזנת קוד השובר בתהליך ההזמנה באתר שלמה SIXT.

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד וכרטיס האשראי FLY CARD: "אנו ממשיכים באסטרטגיה להרחבת ערוצי מימוש הנקודות של לקוחותינו למגוון מוצרים מעולמות הטיסה, כגון מלונות, ביטוח נסיעות לחו"ל ועכשיו גם עבור השכרות רכב בחו"ל".

בועז יעקובי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בשלמה SIXT: "זאת הפעם הראשונה שבה ניתן לממש נקודות טיסה בהשכרת רכב בחו"ל. כך, הנוסעים יוכלו לקבל הנחה משמעותית בעלויות הנלוות להשכרת רכב בחו"ל וליהנות מהשירות הבינלאומי שאנו מספקים כנציגי חברת SIXT העולמית, הכולל 4,500 תחנות השכרה בכ-120 מדינות ברחבי העולם".

שירות VIP – חוסך טרטורים בהשכרת רכב בשדה

בתוך כך, חברת באדג'ט יוצאת בשירות חדש לשוכרי הרכב הנוחתים או הממריאים בשדה התעופה בן גוריון.

השירות החדש יזרז ויקל משמעותית את המעבר בתחנות השונות של שדה התעופה, ומטרתו למנוע טרטורים ומאמץ מיותר של השוכרים. השירות מציע לשוכרי הרכב ליווי אישי של דייל מרגע הנחיתה ועד קבלת הרכב תוך כדי סיוע ומעבר בדלפקי ה-VIP בהליך מזורז. השירות מתאים במיוחד לאנשי עסקים ממהרים, אבל מוצע לבודדים ולמשפחות (עד 6 נוסעים) בכניסה בזמן קבלת הרכב או ביציאה מהארץ במועד החזרתו. השוכרים ייהנו מסיוע באיסוף הכבודה ומליווי לתור בדלפקי באדג'ט, שם יקבלו את הרכב בהליך מזורז. השירות מקל מאוד את חוויית השכרת הרכב או החזרתו, אשר צורכת זמן יקר ללקוח שזה עתה נחת או ממריא לשעות טיסה ארוכות ומעייפות. ללקוחות אשר אינם משתמשים בשירות ה-VIP בתוך שדה התעופה הושק שירות נוסף של הסעת VIP מאזור החזרת הרכב (הנמצא ליד טרמינל 1) לטרמינל 3. עלות שירות VIP היא 190 דולר, ועלות שירות Transfer VIP היא 15 דולר.

שירות VIP. צילום: באדג'ט

לדברי אריק זילבר, סמנכ"ל השיווק והשכרות הרכב בבאדג'ט: "נמל התעופה בן גוריון הפך בשנים האחרונות לנמל עמוס, עסוק ועתיר תורים.  ההתנהלות והשכרת הרכב בו מסובכת וצורכת זמן רב. בסקרים בעולם עלה, שהציבור מתקשה מאוד בהחזרת רכבים בשדות תעופה בגלל הגודל ולחץ הזמן. זמן שווה כסף, ואנו מציעים ללקוחות אפשרות לחיסכון משמעותי בזמן במהלך היציאה או ההגעה לארץ, לצד נוחות מקסימלית בשירות".

ואולי – רק רכבת?

עבור מי ששם את מבטחו בשינוע ברכבת, מספקים מרכבת ישראל כמה נתונים מעניינים: חודש אוגוסט הינו שיא עונת התיירות, שבו עוברים בנמל התעופה בן גוריון כ-100 אלף נוסעים מדי יום, כך על פי נתוני רשות שדות התעופה.

רכבת ישראל. בלי פקקים ובלי חיפוש חניה. צילום: דוברות רכבת ישראל

בשלושת השבועות הראשונים של חודש אוגוסט, אחד מכל חמישה נוסעים שעבר בנתב"ג ויתר על נסיעה ברכב ועשה שימוש ברכבת על מנת להגיע או לצאת משדה התעופה, ובכך חסך זמן רב וכסף בנסיעה ברכב, עמידה בפקקים וחיפוש חניה יקרה. מנתוני רכבת ישראל עולה עוד, כי בין התאריכים 1-24.8 בוצעו בתחנת הרכבת בנתב"ג כ-355 אלף נסיעות. לקראת חודשי הקיץ הוקמה כניסה חדשה לתחנת הרכבת מכיוון מערב ותוגבר משמעותית כוח האדם בתחנת נתב"ג. ברכבת מדגישים, כי לאורך כל השנה, ובדגש על חודשי הקיץ, מופעל שירות לילה מ-22 תחנות רכבת בכל רחבי הארץ, שבמסגרתו ניתן להגיע לתחנת נתב"ג לאורך כל שעות היממה. ברכבת מוסיפים, כי בשבועות האחרונים, במסגרת פיילוט המבוצע כעת, שולבו בחלק מהרכבות בקו הנגב המערבי, המשרת את תושבי הדרום בדרכם לשדה התעופה, קרונות אורבניים. הקרונות החדשים כוללים מספר מושבים זהה, אך בשינוי תצורת הקרון הצליחו ברכבת להגדיל את המרווח הפנימי בקרון, כך שניתן מענה משופר גם לנוסעים עם כבודה רבה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים