בארי פצקין, HP: "עבור מדינה כמו ישראל, הצורך בטכנולוגיות תחבורה מתקדמות הוא קריטי"

"החזון שלי לתחום התחבורה הוא לקדם אינטגרציה הדוקה יותר, באופן דומה למה שמתרחש כיום בעולם ה-IT", אמר פצקין, מנהל מגזר התחבורה בחטיבת השירותים של HP העולמית, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, "צריך לבצע מסע יחסי ציבור לתחום, כיוון שדבקה בו תווית ארכאית. כדי להשיג שיפור באופרציות המורכבות של התחבורה, יש להגביר את המודעות לחשיבות התחום ולטכנולוגיות המתקדמות המיושמות בו"

31/03/2010 12:26

"עבור מדינה כמו ישראל, הצורך בטכנולוגיות מתקדמות בתחום תחבורה הוא קריטי", אומר בארי פצקין, מנהל מגזר התחבורה בחטיבת השירותים של HP העולמית. "החטיבה שלי", הסביר בראיון לאנשים ומחשבים, "מבצעת כבר מספר שנים פרויקטי תחבורה גדולים בסינגפור, למשל, ומעניין לציין, כי בראייתי ישראל דומה מאוד לסינגפור בכך שהיא מהווה מעין אי, במובן שרוב הקשרים שלה עם העולם מתנהלים דרך האוויר או הים. לכן, חשוב מאוד שמערכות התחבורה יתפקדו באופן המיטבי. כך, הצורך באינטגרציה ולוגיסטיקה בין גורמי תחבורה בתוך הארץ – בים ובאוויר – הוא קריטי עבור ישראל, במיוחד בהיבט הביטחון הלאומי.

למרות זאת, אמר, "יש צורך לבצע מסע יחסי ציבור לתחום, כיוון שדבקה בו תווית ארכאית. כדי להשיג שיפור באופרציות המורכבות של התחבורה, יש להגביר את מודעות האנשים לחשיבות התחום ולטכנולוגיות המתקדמות המיושמות בו. אתגר נוסף הוא ליצור איזון במערכות התחבורה בין צרכים ממשלתיים ומסחריים. חטיבת התחבורה ב-HP רגישה מאוד לצורך ברווחיות וניצול מרבי של הנכסים. החזון שלי הוא ליצור אינטגרציה הולכת וגוברת בין כל אופרציות התחבורה השונות".

לדברי פצקין, "בין אם עניינך הוא בניהול התחבורה, רגולציות ממשלתיות, ביטחון לאומי, מכס או הגירה – אתה נדרש ליכולות זיהוי ומעקב של אנשים, מטען, נכסים ואירועים. בכל האלמנטים הללו הרעיון הוא דומה. הבנה זו היא המפתח לבניית פלטפורמה מקצה לקצה עבור סביבת תחבורה שיתופית".

"המומחיות שלנו בתחום, שנבנתה במהלך שנות התנסות רבות, מאפשרת לנו להסתכל על מערך מסוים ובשיתוף עם הלקוח לראות מה עובד, מה אינו עובד וכמה זמן יידרש בכדי להגיע לתוצאה המצופה", ציין פצקין. "יש לנו יכולות נרחבות ביותר וניסיון רב שנים בפרויקטי ענק. להמחשת עוצמתנו, החטיבה שלי מחזיקה ביותר מ-50% מעסקי שמירת המקומות מראש (Reservation) בעולם כולו".

לדבריו, כדי לקדם את חזון הפלטפורמה האינטגרטיבית בקרב לקוחות ממגזר התחבורה, הוא מנסה בשלב הראשון להעלות את המודעות לצורך בפני הגורמים השונים. "בין היתר זוהי מטרת הביקור שלי בישראל", הוא אומר. "בשלב האופרטיבי יותר, נדרש יהיה לבסס הסכם בין הגורמים השונים, שיתמקד במוכנות לשיתוף פעולה על הנקודות שנקבעו. זוהי בעצם נקודת התחלה של קהילה. בשלב הבא יידרש שיתוף פעולה לוגיסטי, שהוא עניין שוטף ומתמשך. ועדה בין-ארגונית תצטרך להיפגש באופן קבוע כדי לקבוע מה נדרש מהמערכת, אילו התאמות יש לבצע במהלך הזמן ומהם נהלי ה-IT. בישראל יש רגישות גבוהה לנושאים של ביטחון לאומי – עניין שיכול להוות גורם מסייע ביצירת קהילה בין-ארגונית לצורך הטמעת פלטפורמה המסייעת לתהליכי קבלת החלטות אפקטיביות יותר ביחס לתפעול שוטף, בטחון לאומי, מכס והגירה".

"הגעתי לישראל במטרה להיפגש עם מספר גורמים, שלא אוכל בשלב זה לנקוב בשמם, שמעוניינים בהגברת האבטחה, האופרציה הפיזית ושיפור היכולת הרווחית בצד העסקי", סיכם. במהלך הביקור שערך, נפגש פצקין בין היתר עם ד"ר אמיר עציוני, אחראי על המגזר הממשלתי ב-HP ישראל. "עציוני הוא איש בעל חזון. יש לו רעיונות מעניינים כיצד לסייע לשוק בישראל וכיצד לקדם את השימוש בטכנולוגיות ישראליות בעבודה הגלובלית שאנו מבצעים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים