אפל מזהירה בעלי אייפונים ואייפדים ישנים מהשבתה – החל מהשבוע הבא

החברה הודיעה שבעלי iPhone 5 ומטה, וכמה מכשירי iPad, שלא יעדכנו את מערכת ההפעלה לגרסאות המתאימות לא יוכלו להשתמש במכשיר לצורך גלישה, שימוש ב-App Store, ב-iCloud, באימיילים ובשירותים נוספים ● הסיבה: תקלה הקשורה לאיפוס במערכת ה-GPS העולמית

iPhone. צילום אילוסטרציה: לזק קובוסינסקי, BigStock

במסמך תמיכה שפרסמה אפל באתר שלה היא מתריעה בפני בעלי מכשירי iPhone 5 לבצע עדכון דחוף של מערכת ההפעלה עד ה-3 בנובמבר בחצות לפי שעון UTC (זמן אוניברסלי מתואם) לגירסה התואמת כדי שיוכלו להמשיך להשתמש ב-App Store, ב-iCloud באימיילים ובשירותים נוספים. אם לא יבצעו עדכון, המכשירים יושבתו.

לדברי החברה, העדכון נדרש לצורך שמירה על נתוני מיקום נכונים, וכדי להמשיך להשתמש בתכונות הנסמכות על דיוק בתאריכים ובזמן, כולל גלישה באינטרנט, ושימוש ב-App Store, ב-iCloud באימיילים ובשירותים נוספים. הסיבה, לדברי אפל היא בעיית איפוס במערכת ה-GPS העולמית, שהחלה להשפיע על מוצרים מאופשרי GPS כבר ב-6 באפריל האחרון שלא השפיעה עד כה על מוצרי אפל, אך תתחיל להשפיע עליהם במועד המצוין.

אם לא יושלם העדכון עד לשעה המצוינת, יידרש המשתמש לגבות ולשחזר את התכנים במכשיר באמצעות מחשב כדי לבצע את העדכון, משום שעדכון התוכנה או גיבוי ב-iCloud בוצרה אלחוטית – סלולרית או באמצעות Wi-Fi לא יוכל להתבצע.

החברה מציינת כי גירסת מערכת ההפעלה שצריכה להיות מותקנת במכשיר iPhone 5 לצורך הבטחת תפקודו התקין היא 10.3.4.

מסמך התמיכה מציין, כי נוסף ל-iPhone 5 עלולים להיות מושפעים מהבעיה גם דגמי iPhone 4s, שיש לעדכנם לגירסה 9.3.6 של iOS, וגם מכשירי iPad מדור רביעי, בגירסת Wi-Fi וסלולר – הזקוקים לגירסה 10.3.4 של מערכת ההפעלה, ומכשירי iPad Mini מהדור הראשון, בגירסת Wi-Fi וסלולר, מכשירי iPad 2 בגירסת Wi-Fi וסלולר ובמודל CDMA בלבד, ומכשירי iPad מדור שלישי, בגירסת Wi-Fi וסלולר – ואלה זקוקים לגירסת 9.3.6 של מערכת ההפעלה.

אפל מציינת במסמך שלה, כי הבעיה לא תשפיע על שום דגם של מכשירי iPod, ואף לא על דגמי iPad בגירסת Wi-Fi וגם על שום מכשיר iOS אחר שהוא חדש יותר מהדגמים המצוינים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים