תוצאות טובות לאדובי: הכנסות שיא, גידול ברווח הנקי

החברה הציגה עליות יפות בשני הסעיפים הן בשנה הכספית כולה והן ברבעון האחרון שלה

שירות חדש. אדובי.

אדובי בהחלט יכולה לסמן "וי" על השנה הכספית 2019 ועל הרבעון האחרון שלה – כך עולה מהתוצאות שהיא פרסמה בסוף השבוע. החברה סיימה את שתי התקופות הללו עם עליות דו ספרתיות בשני סעיפים אלה.

מהנתונים עולה כי במהלך 12 חודשי השנה הכספית, ההוצאות הכלליות עלו ב-27.7% לשמונה מיליארד דולר וההכנסות צמחו ב-23.7% ל-11.2 מיליארד. הרווחיות הושפע לטובה מהעלייה המתונה יחסית בהוצאות – בכלל ולעומת ההכנסות: הרווח התפעולי השנתי גדל ב-15% ל-3.3 מיליארד דולר וזה הנקי עלה ב-13.9% לקרוב לשלושה מיליארד.

החברה רשמה מגמות דומות ברבעון האחרון של השנה: ההוצאות עלו במהלכו ב-15.82% לשני מיליארד דולר וההכנסות זינקו ב-21.4% לשלושה מיליארד. מתוכן, מכירות המנויים עלו ב-23.6% ל-2.7 מיליארד דולר, מכירות המוצרים גדלו ב-11.1% ל-167.1 מיליון וההכנסות מתחום השירותים רשמו עלייה של 6.1% ל-138 מיליון. הרווח הנקי זינק ב-25.6% ל-851.9 מיליון דולר והרווח למנייה האמיר ב-26.6% ל-1.76 דולר.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות האמירו ב-25.8% ל-452 מיליון דולר, הרווח הגולמי צמח ב-20.6% לקצת יותר מ-2.5 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 84.89%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-13.4% ל-1.6 מיליארד דולר והרווח קפץ ב-34.6% ל-969.9 מיליון.

שאנאטו נראיין, נשיא ומנכ"ל אדובי, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הביצועים המדהימים של החברה ברבעון הרביעי היוו סיומת מצוינת לשנת שיא בהכנסות, שגדלו ליותר מ-11 מיליארד דולר. אני מייחס זאת לחדשנות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים