תוצאות טובות לאדובי: הכנסות שיא, גידול ברווח הנקי
החברה הציגה עליות יפות בשני הסעיפים הן בשנה הכספית כולה והן ברבעון האחרון שלה
![שירות חדש. אדובי.](https://www.pc.co.il/wp-content/uploads/2015/03/bigstock-Adobe-Systems-Head-600x416.jpg)
אדובי בהחלט יכולה לסמן "וי" על השנה הכספית 2019 ועל הרבעון האחרון שלה – כך עולה מהתוצאות שהיא פרסמה בסוף השבוע. החברה סיימה את שתי התקופות הללו עם עליות דו ספרתיות בשני סעיפים אלה.
מהנתונים עולה כי במהלך 12 חודשי השנה הכספית, ההוצאות הכלליות עלו ב-27.7% לשמונה מיליארד דולר וההכנסות צמחו ב-23.7% ל-11.2 מיליארד. הרווחיות הושפע לטובה מהעלייה המתונה יחסית בהוצאות – בכלל ולעומת ההכנסות: הרווח התפעולי השנתי גדל ב-15% ל-3.3 מיליארד דולר וזה הנקי עלה ב-13.9% לקרוב לשלושה מיליארד.
החברה רשמה מגמות דומות ברבעון האחרון של השנה: ההוצאות עלו במהלכו ב-15.82% לשני מיליארד דולר וההכנסות זינקו ב-21.4% לשלושה מיליארד. מתוכן, מכירות המנויים עלו ב-23.6% ל-2.7 מיליארד דולר, מכירות המוצרים גדלו ב-11.1% ל-167.1 מיליון וההכנסות מתחום השירותים רשמו עלייה של 6.1% ל-138 מיליון. הרווח הנקי זינק ב-25.6% ל-851.9 מיליון דולר והרווח למנייה האמיר ב-26.6% ל-1.76 דולר.
עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות האמירו ב-25.8% ל-452 מיליון דולר, הרווח הגולמי צמח ב-20.6% לקצת יותר מ-2.5 מיליארד והרווח הגולמי השולי עמד על 84.89%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-13.4% ל-1.6 מיליארד דולר והרווח קפץ ב-34.6% ל-969.9 מיליון.
שאנאטו נראיין, נשיא ומנכ"ל אדובי, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הביצועים המדהימים של החברה ברבעון הרביעי היוו סיומת מצוינת לשנת שיא בהכנסות, שגדלו ליותר מ-11 מיליארד דולר. אני מייחס זאת לחדשנות שלנו".
תגובות
(0)