שני חברים חדשים נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

חברי הוועד החדשים הם עו"ד קרן אלבורג-רימון ותא"ל (במיל') רמי מלאכי, לשעבר מפקד יחידת לוט"ם ● הם יכהנו בתפקיד בשלוש השנים הקרובות

איגוד האינטרנט הישראלי

עו"ד קרן אלבורג-רימון ותא"ל (במיל') רמי מלאכי נבחרו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי – כך הודיע האיגוד אתמול (ד').

עו"ד אלבורג-רימון היא בעלת 28 שנות ניסיון בעריכת דין ועומדת בראש תחום הקניין הרוחני במשרד הרצוג-פוקס-נאמן. היא בעלת ניסיון רב בייעוץ לאסטרטגיית קניין רוחני, הן ללקוחות רב לאומיים גדולים והן לחברות בתחילת דרכן. במסגרת עבודתה היא מעורבת בעסקות בעלות היבטים רלוונטיים עבור לקוחות מקומיים ובינלאומיים, עוסקת בניסוח חוזים וניהול משא ומתן מסחרי, בדגש על תחומי פיתוח ומסחור הטכנולוגיה והשימוש בקניין הרוחני, ואף מתמחה בניהול תיקי סימני מסחר בינלאומיים ובטיפול בממשק שבין סימני מסחר לשמות מתחם.

"אני מאמינה שבזכות הרקע המקצועי שלי אוכל לתרום לצד המשפטי של פעילות האיגוד", אמרה עו"ד אלבורג-רימון. "כמו כן, אני מקווה לקחת חלק פעיל בהשפעה על כל הקשור לעיצוב מרחב האינטרנט הישראלי כמרחב אתי ובטוח. ידע הוא כוח – כוח לשנות, להתקדם ולשפר".

עו"ד קרן אלבורג-רימון, חברה חדשה בוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי. צילום: עידן גרוס

עו"ד קרן אלבורג-רימון, חברה חדשה בוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי. צילום: עידן גרוס

היא ציינה כי "את פתיחותה הכבירה של הרשת יש לאזן מול זכותם של פרטים לפרטיותם, ומול הגנה על החלשים שבינינו. נגישות, שוויוניות והיעדר אלימות הם העקרונות החשובים ביותר שיש לשאוף ליישם ברשת, יחד עם פיתוח כלים להבחנה בין מציאות עובדתית למציאות מעוותת, תוך שמירה על חופש ביטוי ומחשבה".

תא"ל (במיל') מלאכי הוא בעל 28 שנות שירות צבאי, שבהן פיקד על יחידות טכנולוגיות. בתפקידו האחרון, כמפקד לוט"ם, חטיבת הדיגיטל והמידע באגף התקשוב וההגנה בסייבר של צה"ל, הוא פיקד על יותר מ-3,000 קצינים וחיילים. מלאכי זכה במהלך שירותו הצבאי בפרס ביטחון ישראל. בנוסף, הוא פעל רבות בתחום החינוכי, כאשר תחת פיקודו יחידת בסמ"ח (האקדמיה הצה״לית למקצועות התוכנה וההגנה בסייבר) עסקה בהרחבת החינוך הדיגיטלי לפריפריה הגיאוגרפית, הסוציו-אקונומית והתרבותית.

תא"ל (במיל') רמי מלאכי, חבר חדש בוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי. צילום ארכיון: קובי קנטור ז"ל

תא"ל (במיל') רמי מלאכי, חבר חדש בוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי. צילום ארכיון: קובי קנטור ז"ל

הוא ציין כי "מדינת ישראל, כמובילה טכנולוגית, נדרשת להוביל בתחום האינטרנט בראיית האקו-סיסטם השלם. איגוד האינטרנט הישראלי, כגוף מקצועי מרכזי חסר פניות, נדרש להיות גורם משמעותי בהתפתחות האינטרנט במדינה, בכלל הרבדים: פיתוח, תפעול והגנה על תשתיות הליבה והנגשת האינטרנט למוסדות, לארגונים, לתעשיות ולמשקי הבית, הן על בסיס תקשורת קווית רחבת פס והן על בסיס תקשורת אלחוטית מהירה. לצד זאת, על הארגון להוסיף ולקדם את החינוך לשימוש הולם באינטרנט ולשמירה על ביטחון ופרטיות הגולשים".

הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי אמון על התוויית המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד. הוא מונה שבעה חברים שתקופת הכהונה של כל אחד מהם עומדת על שלוש שנים. כלל חברי הוועד מכהנים בתפקידם בהתנדבות.

ההצבעה בהליך הבחירות התבצעה באינטרנט, בכפוף לתקנון העמותה. ועדת הבחירות, המורכבת גם היא מחברי עמותה מתנדבים, הגוף המבקר והיועץ המשפטי של העמותה ליוו את הליך הבחירות – מהגשת הצעות המועמדים, עבור בבדיקת כשירותם ועמידתם בתנאים הקבועים בתקנון, וכלה בפיקוח על הליך הבחירות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמירם שור

    אני מאד שמח ללמוד שאישים מוערכים מאד מכהנים היום בהנהלה של איגוד האינטרנט, איגוד שיש ביכולתו להשפיע על דרך השימוש וההתפתחות של אחד הכלים והטכנולוגיות המשפעים ביותר על חיינו. למען ידעו המשתמשים ומובילי האיגוד בימים אלה, אני מוצא חובה לעצמי ולמען ההיסטוריה,לציין שאיגוד האינטרנט הוקם עם חדירת הטכנולוגיה לחיינו בישראל, על ידי "אילא"-האיגוד הישראלי לטכנולוגיית המידע, שבמשך שנים רבות היה הגוף הציבורי המקצועי המרכזי של העוסקים בטכנולוגיית המידע בישראל.

אירועים קרובים