איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: דרופבוקס
מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: יונתן סרוסי, מנהל מרכז הפיתוח של דרופבוקס בישראל
כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?
"דרופבוקס העולמית הנחתה את כל עובדיה, כ-2,900 במספר, לעבוד מהבית, ובכלל זה את 60 העובדים במרכז הפיתוח בישראל. ההנחיה היא בינתיים לתקופה של שבועיים, והיא ניתנה מתוך רצון לתמוך ברשויות הבריאות במדינות השונות בניסיונן להדוף את התפשטות המחלה. במקביל, בוטלו נסיעות עבודה לחו"ל והשתתפות בכנסים".
אילו אמצעים ננקטו ברמה הארגונית וברמת הקשר עם העובדים?
"צוותי דרופבוקס האחראים על בטיחות העובדים וההמשכיות העסקית חולקים באופן שוטף מידע עם העובדים בכל הנוגע לעדכונים רגולטוריים, פעולות שיש לנקוט וכדומה, והם זמינים למתן הנחיות ותשובות לשאלות שעולות מצד העובדים 24/7".
אילו הנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל?
"כאמור, בוטלו אצלנו נסיעות עבודה לחו"ל והשתתפות בכנסים, כשממילא אין כאלה".
אילו רעיונות וטיפים אתה יכול לתת כדי לסייע לאחרים להתמודד עם המשבר?
"התמודדות אחת היא מההיבט הטכנולוגי – איך בכלל מתפעלים את הכל מרחוק. כאן מומלץ להשתמש בפלטפורמה לשיתוף פעולה, מהסוג שדרופבוקס מציעה, שיוצרת סביבת עבודה חכמה. כך צוותי עבודה יכולים להמשיך לעבוד יחד, לשתף תכנים, לתקשר ולתאם ביניהם מכל מקום. זאת, כדי להקל על העבודה, ולמנוע שיבושים ועיכובים".
תגובות
(0)