פייסבוק מאפשרת לעובדיה חופשה בתשלום של חודש לטיפול בבני משפחה חולים

דובר החברה: "פייסבוק מבינה שאנו מצויים בטריטוריה לא נודעת עם מגיפת ה-COVID-19. אנו רוצים לתמוך באנשים שלנו, כדי לענות על צורכיהם בימים אלה"

מחזירה שיחות וידיאו ואודיו לשירות הליבה. פייסבוק. צילום: BigStock

פייסבוק הודיעה על תוכנית חופשה בתשלום, שתאפשר לעובדיה לצאת לחופשה של עד חודש כדי לטפל בבני משפחה.

"פייסבוק מבינה שאנו מצויים בטריטוריה לא נודעת עם מגיפת ה-COVID-19", אמר דובר החברה. "אנו רוצים לתמוך באנשים שלנו, כדי לענות על צורכיהם בימים אלה. לכן, הודענו על כמה יוזמות עבור עובדינו ובבני משפחותיהם".

בין היוזמות האלה, החברה מאפשרת לעובדיה חופשה של 30 ימים בתשלום למי שזקוקים לטפל בבן משפחה חולה, או מי שצריכים גם לטוס למדינה אחרת כדי לטפל בבן משפחה. בנוסף, יכולים העובדים לנצל 20 ימים של חופשה לצורך טיפול, שניתן לנצלה בימים בודדים. פייסבוק גם מאפשרת לעובדים גמישות בשעות העבודה, כשהם יכולים לעבוד בשעות שנוחות להם בלי לנצל ימי חופשה בתשלום.

מאז שהחל משבר מגיפת הקורונה, פייסבוק הייתה בבין החברות הראשונות להציע לעובדיה תמיכה וסיוע.

החברה העבירה את מרבית העובדים מתוך 45 אלף עובדיה לעבודה מהבית והעניקה להם הטבה בגובה 1,000 דולר לצורך הצטיידות לעבודה מהבית ועלויות טיפול בילדים. רבים מעובדיה שביקשו זאת קיבלו גם מכשירים מיוחדים לקיום שיחות וידיאו. בנוסף, החברה הודיעה לעובדים, כי תעניק להם הערכת ביצועים שמעבר ליעדים למחצית הראשונה של 2020, מה שיאפשר להם לקבל אף מענק מוגדל לתקופה של חצי השנה הראשונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים