איך חברות ההיי-טק עוברות את משבר הקורונה? והפעם: BigID

מנהלים בכירים בענף מספרים על הצעדים שנקט הארגון שלהם להתמודדות עם משבר הקורונה, ונותנים טיפים ● והפעם: נמרוד וקס, סמנכ"ל המוצר בחברת BigID

כיצד השפיע עד כה המשבר על התפקוד השוטף של הארגון?

כולנו עברנו לעבודה מהבית, אז שגרת היום יום שלנו הוחלפה מעבודה במשרד ל"חדרים" בשיחות וידיאו. העבודה מהבית מכניסה הרבה מיקוד: כל צוות מקיים מדי בוקר שיחה, שבה קובעים יעדים, וכל ערב שיחה שבה משווים אותם לעשיה היומית. במקביל אין טיסות, והמשמעות מבחינתנו, כחברה שרוב לקוחותיה נמצאים בחו"ל, היא שכל הפגישות עם הלקוחות הפכו לפגישות אונליין ואני דווקא רואה שאנשי המכירות מצליחים, למרות המצב, להגדיל את הפגישות הווירטואליות.

באופן כללי, אנחנו מנצלים את המימון שכבר יש לנו על מנת להגדיל את הפער מהמתחרים מבחינת המוצר.

אילו אמצעים ננקטו ברמה הארגונית וברמת הקשר עם העובדים?

אנחנו מנסים כמה שניתן לאפשר ערוצי תקשורת פתוחים עם העובדים. מעבר לפגישות היומיות שכל צוות מקיים, פעם בשבוע אנחנו מקיימים פגישה וירטואלית של כל העובדים לטובת Happy hour . מעבר לזה אנחנו מקפידים לתת תשומת לב מיוחדת ויחס אישי לעובדים שגרים לבד ונמצאים כעת לבדם, או לכאלה שמגלים יותר קושי וסימני חרדה.

אילו אמצעים והנחיות ניתנו לעובדים בכל מה שקשור לנסיעות לחו"ל, לחוזרים מחו"ל, להגעה לעבודה ועוד?

הכל מהבית. אין נסיעות בכלל, ובאופן כללי מקפידים על כל ההנחיות שמשרד הבריאות מוציא.

האם יש לך רעיונות וטיפים שיכולים לסייע לאחרים כיצד להתמודד עם המשבר?

כמה שיותר תקשורת עם האנשים – בגלל שאין את המפגש הבלתי אמצעי במשרד, אני מאמין שמאוד חשוב להיות נוכח מול העובדים. לא תמיד זה פשוט וזה דורש הכוונה והכנה, אבל הערך של זה שווה הכל.

שמירה על סדר יום שמאפשר רציפות – אחד האתגרים שאני מזהה הוא, שדווקא יש יותר פגישות, ואתה יכול למצוא את עצמך עובד יום שלם מפגישה אחת לשנייה. חשוב וצריך למצוא דרך לרווח ולקבוע מראש חלונות שבהם אתה לא זמין כדי שנוכל להמשיך במתכונת הזאת ככל שיידרש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים