אישום: ביצע עבירות מין בילדה בת 9 – באמצעות טיק טוק

תושב השרון בן 38 מואשם בכך שהטריד את הילדה מינית באמצעות הרשת החברתית, שפופולרית במיוחד בקרב ילדים ובני נוער, ושלח לה סרטון אנימציה פורנוגרפי ● בנוסף, הוא מואשם בביצוע מעשים מגונים בבתה בת ה-14.5 של בת זוגו

נשלח לכלא אחרי שפרסם בטלגרם תמונות מיניות ללא אישור. צילום אילוסטרציה: BigStock

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (ה') לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד תושב השרון בן 38 בחשד שביצע שורה של עבירות מין נגד ילדה בת 9 באמצעות האפליקציה הפופולרית טיק טוק. ככלל, כתב האישום מייחס לו ריבוי עבירות מין במשפחה, מעשה מגונה בקטינה, הטרדה מינית של קטינה, העברת מידע כוזב במחשב, השמדת ראיה ועבירות נוספות.

את כתב האישום הגישו עורכות הדין אלכסנדרה קרא ואדר לר, בתום חקירה שהתנהלה ביחידה 105 בלהב 433 שבמשטרת ישראל. החקירה החלה בדיווח למוקד 105 להגנה על קטינים ברשת, שלפיו ילדה בת 9 הייתה חשופה להטרדות מיניות בטיק טוק. בין היתר, הנאשם חשוד ששלח לה סרטון אנימציה פורנוגרפי. לאחר שהוא אותר, התברר כי בנוסף לכך הוא ביצע, לפי החשד, עבירות מין חמורות בבתה בת ה-14.5 של בת זוגו.

בנוסף, ביום שבו הוא נעצר, בשעה שהגיעו שוטרים לערוך חיפוש בביתו, הנאשם ניפץ את הטלפון הסלולרי שהיה ברשותו, על מנת שלא יוכל להיעשות בו שימוש כראיה, עד שהמכשיר נהרס כליל.

עם הגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה צוין כי "הוא ניצל באופן בוטה את מעמדו כבן זוגה של אמה של הקטינה בת ה-14.5, שראתה בו דמות אב. מעשיו, נסיבותיהם, ובכלל זה משך הזמן בו ביצע את המעשים, כשהוא מצליח להסתירם כל העת, מלמדים על המסוכנות המינית הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו".

עוד צוין בבקשת המעצר כי הוא ניצל את מאפייניה של טיק טוק על מנת ליצור קשר עם ילדה בת תשע, ובחסות האנונימיות התחזה בפניה כנער בן 17. "דפוס זה כשלעצמו מלמד גם הוא על מסוכנותו המינית", נכתב.

אמה של הקטינה בת ה-14.5 נחקרה באזהרה בחשד שידעה שבן זוגה ביצע את עבירות המין בבתה ואף הייתה מעורבת בכך. החקירה בעניינה טרם הסתיימה.

אפליקציית טיק טוק צברה פופולריות בישראל בשנה האחרונה, במיוחד בקרב ילדים ובני נוער, שמרבים להעלות בה תמונות וסרטונים. יש עברייני מין ששמו לב לכך והחלו פועלים ברשת החברתית על מנת לבצע את זממם בקטינים, ובעיקר בקטינות. כתב האישום הנוכחי אינו הראשון שמוגש בישראל נגד נאשם בעבירות מין באפליקציה זו: במרץ האחרון הוגש כתב אישום נגד בן 24 מהצפון, בחשד שהטריד באמצעותה 14 נערות בנות 12 עד 16. בכתב האישום נטען כי הוא ניהל אותן התכתבויות בעלות אופי מיני בטיק טוק ובווטסאפ, וביקש מאחת הנערות לבצע מעשים מיניים בעצמה, לצלם אותם ולשלוח לו את הסרטון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו

    לאנשים כאלה צריך לכרות את מה שיש בין הרגליים ולשלוח לאגף האסירים הביטחוניים, שם יקבל את מה שמגיע לו.

אירועים קרובים