מנמ"רים זזים: ירון יהב מונה למנמ"ר קבוצת סמלת

בשנה האחרונה ניהל יהב את מערכות המידע של רמי לוי שיווק השיקמה ● יהב: "בתקופה הקרובה עומדת בפנינו שורה של פרויקטים רוחביים בתחום הדיגיטל והחדשנות"

ירון יהב, מנמ"ר סמלת.

קבוצת סמלת, יבואנית כלי רכב, הודיעה על מינויו של ירון יהב לתפקיד מנמ"ר החברה. יהב ניהל בשנה האחרונה את מערכות המידע של רמי לוי שיווק השיקמה ולפני כן היה מנמ"ר עיריית רמת גן. בסך הכל מאחוריו 25 שנות ניסיון במערכות מידע במגזר הציבורי והעסקי, והוא ניהל פרויקטי ERP רבים.

סמלת היא אחת מיבואניות הרכב הגדולות והמשמעותיות בשוק בישראלי (סובארו, ג'יפ, אלפא רומיאו, פיאט, ראם, פרארי, מזראטי ועוד).

בהודעת החברה נאמר, בין היתר, כי במסגרת תפקידו בקבוצת סמלת יישם יהב את החזון והאסטרטגיה של הקבוצה תוך כוונה ברורה להגדיל את ההשקעות בתחום מערכות המידע, הדיגיטל והשירות ללקוחות הקבוצה, שבהן רואה הנהלת סמלת מנוע צמיחה, שיאפשר שיפור תהליכי המכירה, השירות ללקוחות החברה וייעול התהליכים הארגוניים.

"אני שמח להצטרף לקבוצת סמלת", ציין יהב עם מינויו. "בתקופה הקרובה עומדת בפנינו שורה של פרויקטים רוחביים בתחום הדיגיטל והחדשנות, שייתנו מענה לצרכים הארגוניים".

לדברי שי פלדמן, מנכ"ל סמלת, "אנו שמים דגש מרכזי על השקעה במערכות מידע ויצירת עולם דיגיטלי חדש, נגיש יותר ללקוחות הפרטיים והעסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים