מימון ישיר רכשה חברת שיווק דיגיטלי לתחום הרכב

הפלטפורמה של קאר וויז משדכת בין קונים פוטנציאליים לסוכנויות רכבים, ואף מציעה טרייד-אין ● סכום הרכישה: כארבעה מיליון שקלים

הפלטפורמה של קאר וויז. צילום מסך

מימון ישיר הודיעה היום (א') כי רכשה את קאר וויז – חברה לשיווק דיגיטלי בתחום הרכב – מהיזמים שלה, גיא ואור שטרן, ובקרוב היא תשיק מוצר בשם זה. סכום הרכישה לא נמסר, אולם גורמים בענף מעריכים אותו בשלושה עד ארבעה מיליון שקלים.

קאר וויז מתאימה בין צרכן שמחפש לרכוש רכב למכוניות שמוצעות למכירה – משומשות או כאלה שלא צברו קילומטראז' ועל המחוון שלהן רשום 0 ק"מ. האלגוריתם של החברה ממיין ומסנן את הרכבים, לפי מגוון רחב של העדפות ומה שהגדיר הרוכש הפוטנציאלי כצרכים שלו, ומציג לו תוצאות רלוונטיות. השירות של קאר וויז מוענק ללקוחות ללא עלות או התחייבות וללא שום צימוד ללקיחת מימון ברכישת הרכב.

הרכבים שכלולים במאגר של החברה מגיעים מסוכנויות רכב רשמיות, גדולות וקטנות, בפריסה ארצית. מאגר זה, שמעודכן ממערכות ניהול המלאי של הסוכנויות, כולל אלפי כלי רכב, בכל הקטגוריות, במנעד רחב של נתונים, דגמים, גרסאות, אופן התנעה ומחירים. השירות מאפשר לצרכנים להתנהל בסביבה אנונימית לחלוטין, והם יכולים לנהל באזור האישי את העדפותיהם ובחירותיהם, לקבל הצעות וכשזה רלוונטי, להשתמש ביישום של תיאום פגישות בהתראה בווטסאפ.

בקאר וויז אומרים כי המודעות שהפלטפורמה מציגה למשתמש עוברות תהליך אימות נתונים לפני פרסומן, לרבות אימות הקילומטראז' של הרכב הספציפי מול מאגרי משרד התחבורה, בדיקת הבעלות על הרכב, אבזור מיוחד שנמצא בו, צבעו המקורי, אבזור בטיחות במפרט היצרן ועוד. בחברה מבטיחים כי היא תמשיך להרחיב את סט הבדיקות על כל רכב בעזרת כלים נוספים.

בנוסף, קאר וויז כוללת במאגר שלה הצעות טרייד-אין על כלי רכב מבלי לגשת לסוכנות. בתהליך פשוט, הצרכן שולח שלושה פרטים על הרכב: מספר רכב, קילומטראז' נצבר ומספר בעלויות. בנוסף, הוא מצרף צילום עדכני של הרכב ומחויב לעדכן על מצבו. הפלטפורמה מרכזת את המידע ומעבירה אותו לסוכנות המחזיקה ברכב בו מתעניין הצרכן, על מנת לספק הצעת מחיר שמותאמת לעסקה. לאחר מציאת הרכב המתאים, המערכת ממליצה לבצע בדיקת רכב לפני קנייה ברשת מכוני קומפיוטסט ומספקת לרוכש קופון הנחה על סך 100 שקלים ממחיר המחירון.

מקרה נוסף שבו מוקם סטארט-אפ על סמך ניסיון אישי

גיא שטרן, מנכ"ל ומייסד קאר וויז, סיפר מה הוביל אותו להקים את החברה. "לפני קצת יותר משנתיים, כשבאתי לרכוש רכב למשפחתי, הופתעתי לגלות ששוק הרכב הישראלי עדיין סובל מדיסאינפורמציה, הטיות במידע ובהיצע ומצורך שלי, כקונה, לעשות המון דברים – מחיפוש במגוון אתרי לוח ללמידת הדגמים באתרים אחרים ולביצוע מגוון טלפונים וריצות – כאשר כל מהלך מלווה בחששות ובדאגות. מהבנה זו יצאנו למחקר וניתוח ארוך של השוק, במטרה לאפיין חוויה שמשקפת בצורה מיטבית את התהליך המתרחש בסביבה הפיזית, ומספקת לצרכן מעטפת הגנה ומידע שמקדמת אותו במהירות ובקלות לרכישה בטוחה", אמר.

הוא ציין כי "החיבור של קאר וויז עם מימון ישיר ישרת את הצרכן הפרטי, גם על ידי הגדלת איכות והיקף הכלים שנפתח וגם מעצם חיזוק המעמד של הפלטפורמה מול סוכנויות הרכב בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים