מיליוני משתמשי Gmail חוו תקלה בשירות הדואר

מיליוני משתמשי Gmail חוו הצפות ספאם, שהסתבר כי נגרמו מתקלה בגוגל● גם לאחר הודעת גוגל על תיקון התקלה התופעה עדיין קיימת

תקלה בסינון מיילים. Gmail

מיליוני משתמשים של Gmail מוצפים בהודעות ספאם שמגיעות ללא סינון ישירות לתיבת המייל הראשית, שרבות מהן כוללות תוכן זדוני, מה שמעיד כנראה על בעיה במסנני ההודעות של גוגל (Google).

יתרה מכך, ב-30 ביוני גוגל הודיעה כי היא מכירה בבעיה, "שמשפיעה על נתח נכבד של משתמשים", והודיעה לאחר יממה כי השירות חזר לפעול בצורה תקינה, אבל נראה שלא זה המצב – לפי דיווחים רבים של משתמשים בטוויטר (Twitter) וברדיט (Reddit).

בעקבות פניית התקשורת, גוגל אישרה שאכן הבעיה עדיין קיימת, ואף ציינה כי תקלת הספאם היא בעצם חלק מבעיה רחבה יותר, שגורמת לעיכוב בקבלה ובשליחה של הודעות ב-Gmail. אבל הפרט המרגיע הוא, שגוגל הצהירה גם, שבמהלך אותם ימים של תקלה, סריקות לסינון של של נוזקות ותוכן מזיק תפקדו במלואן.

לדברי החברה, הבעיה נפתרה, כאמור, אבל למרות זאת, יש משתמשים שמדווחים עדיין על בעיות ספאם, כפי שמסתבר מציוצים של משתמשים רבים, שציינו בטוויטר לאחר שגוגל הודיעה על התיקון: "האם מסנן הספאם של Gmail ופונקציית הקטגוריות כובו לחלוטין גם לאחרים? הכל מגיע כעת ישירות לתיבת המייל הראשית", כתב משתמש בטוויטר. ומשתמש אחר כתב: "עדיין מקבל ספאם ומיילים לא רצויים שמגיעים ישירות לתיבת הדואר הנכנס".

ההמלצה למשתמשי Gmail היא בכל מקרה להיות זהירים בפתיחת מיילים ממקורות לא ידועים וגם בסריקה של מיילים ישנים יותר שהגיעו בתקופת התקלה ושעשויים להכיל פגיעויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים