מיקרוסופט מפסיקה את שירותי קורטנה בניידים וברמקולים
לפי הודעת החברה, העוזרת הקולית החכמה תפסיק בקרוב לספק את שירותיה בסמארטפונים, הן באנדרואיד והן ב-iOS - כנראה בגלל התחרות שבה הובסה מול העוזרים של אמזון, גוגל ואפל - ותעבור לפעול בלעדית בתוכנות מבית הענקית מרדמונד
מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה כי היא מעבירה את העוזרת הקולית החכמה שלה שלה קורטנה (Cortana) לפעול כעוזרת פרודוקטיביות, יותר מאשר לספק שירותים המתחרים בסירי של אפל (Apple), אלקסה של אמזון (Amazon) או ב-Google Assistant של גוגל (Google). קורטנה עדיין תהיה זמינה בניידים עם זאת דרך אפליקציות Outlook ו-Teams, מבית הענקית מרדמונד, אך עם מיקוד שונה.
בהודעה שפרסמה באתרה הסבירה החברה כי "קורטנה ממשיכה להגדיר מחדש את טבעו של עוזר דיגיטלי, עם חוויות חדשות המופעלות על בסיס בינה מלאכותית במיקרוסופט 365, שמזרזות את הפרודוקטיביות כדי לעזור לכם לחסוך זמן ולהתמקד בדברים החשובים ביותר".
החברה המשיכה והבהירה כי "כשאנו מבצעים את המעבר הזה לעבר חוויית עוזרת המופעלת על ידי AI במיקרוסופט 365, עלינו להתאים את תחומי המיקוד שלנו לחדשנות ופיתוח, כדי להעניק ללקוחות שלנו סיוע במקום בו הם זקוקים לו יותר. כתוצאה מכך אנו מבצעים שינויים בכמה תכונות ופונקציות ממוקדות-לקוח בארה"ב, שבהן השימוש נמוך יותר".
לפי ענקית התוכנה, "השינוי הראשון הוא סיום התמיכה בכל מיומנויות Cortana של צד שלישי ב-7 בספטמבר. ואז, בתחילת 2021, נפסיק לתמוך באפליקציית קורטנה לנייד (iOS ואנדרואיד)". מיקרוסופט הסבירה שקורטנה במתכונתה החדשה עדיין תעמוד לעזרת המשתמשים דרך התוכנות שלה, כאמור.
החברה עדכנה כי בנוסף, ולאחר בחינה מדוקדקת, "החלטנו לסיים את התמיכה בשילוב השירות של קורטנה ברמקול Invoke של הרמן קרדון (Harman Kardon) בינואר 2021". היא הרגיעה את המשתמשים כי עם זאת עבדה "בצמוד עם הרמן קרדון" כדי ליצור מכשיר תואם בלוטות' בכדי לעזור למשתמשים "להקל על ההשפעה של שינוי זה. לקוחות שיקבלו עדכון קושחה מהרמן קרדון בתחילת 2021 עדיין יוכלו להמשיך להאזין למוזיקה, לפודקאסטים ולרדיו האהובים עליהם ב-Invoke באמצעות הבלוטות'. עדכון הקושחה יועבר אוטומטית להתקנים המחוברים ל-Wi-Fi תוך שישה חודשים מיום יציאתו. לאחר עדכון ה-Invoke קורטנה כבר לא תהיה נגישה במכשיר".
תגובות
(0)