שיבא בלחיצת כפתור: האפליקציה החדשה למטופלים

הגעתם לשיבא ואין לכם מושג איך לנווט את דרככם לחדר הרופא? בעזרת האפליקציה החדשה תגיעו ליעד בדרך המהירה והקצרה ביותר ● עוד באפליקציה: גישה לתיק הרפואי האישי דרך שיבא-קונקט, מגוון דרכים להזמנת תור, חיפוש רופאים ורופאות, קבלת התראה על סטטוס התור בזמן אמת ומתחם תוכן בנושאי הריון ולידה

אפליקציית שיבא החדשה. צילום: יח"צ

שירות חדש בשיבא למען המטופלים – אפליקציית שיבא, המקלה על המטופלים עוד לפני הגעתם למרכז הרפואי, במהלך הביקור או האשפוז, ובמעקב שאחריו, ומציעה שורה של שירותים חדשים וראשונים בישראל.

המרכז הרפואי שיבא הוא בית חולים ענק, כידוע לכל, אז אם הגעתם לשיבא ואתם מתקשים למצוא את דרככם לחדר הרופא מה תעשו. כעת, באפליקציה החדשה, תהיה לכם אפשרות לנווט עוד מהבית, ולאחר מכן – גם ברחבי המרכז הרפואי – בין בניין לבניין, בתוך כל בניין ובין המחלקות והיחידות השונות.

גם אם תרצו לשתות קפה בזמן ההמתנה לתור לרופא, באפליקציה החדשה תוכלו לקבל התראה על סטטוס התור שלכם בזמן אמת, ולהתקדם לחדר הרופא רק כשתורכם יגיע.

עוד באפליקציה: גישה וצפייה בתיק הרפואי האישי דרך שיבא-קונקט, חיפוש רופאים, רופאות ואנשי צוות, בירור זכויות רפואיות (מרכז אישיבא) בהתאם לטיפול הנדרש, זימון תורים בכל האמצעים הדיגיטליים וצפייה בתורים עתידיים.

במיוחד לנשים המתכננות הריון, פותח באפליקציית שיבא מתחם תוכן עשיר ורחב בתחום, המלווה את המטופלת משלב הכניסה להריון ועד המעקב שלאחר הלידה, ומעניק לה כלים שימושיים שפותחו במיוחד עבורה. בין השאר, יוכלו נשים לקיים קורס לידה מקוון, לתאם סיור בחדר לידה, להעלות מסמכים ובדיקות ישירות לקמיליון, להגיש תכנית לידה דיגיטלית, ואף לנהל יומן אכילה לסובלות מסוכרת הריון. שירותים נוספים בעולם היריון ולידה כוללים תמונות מעוצבות ראשונות לרך הנולד, יצירת סרטון ואלבום תמונות של תקופת ההריון, תרגולי מיינדפולנס ייחודיים ועוד.

בהמשך תציע האפליקציה שירותים ופעולות רבות נוספות, ובהן אפשרות למאושפזים להזמין מזון מתפריט שהותאם למצבם הרפואי, ומתחם תוכן ומידע לחולים אונקולוגיים, כולל מתחם ספציפי לחולים אונקולוגים צעירים.

על פיתוח ועיצוב האפליקציה אחראים חברת מטריקס דיגיטל, חברת SPREO לניווט, תחום הדיגיטל באגף מערכות המידע בשיבא, מחלקת השיווק ויחידת השירות של המרכז הרפואי, בעבודה משותפת עם אגף נשים ויולדות בשיבא.

שימי ארנסט, מנמ"ר בית החולים שיבא תל השומר. צילום: נדב כהן יהונתן

שימי ארנסט, מנמ"ר בית החולים שיבא תל השומר. צילום: נדב כהן יהונתן

"תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית מעצים את מטופלי המרכז הרפואי"

לוי צכמייסטר, מנהל פרויקטים בתחום הדיגיטל באגף מערכות מידע בשיבא: "כל האפליקציה ורכיביה פותחו אך ורק מתוך מחשבה על המטופל ובמטרה לסייע לו במסע שהוא עובר מרגע זימון התור, דרך השהות בשיבא ועד לשלב המעקב או הטיפול מרחוק. האפליקציה תוכננה לתת מענה מותאם אישית ולהנגיש למשתמש המזוהה תכנים ופעולות הרלוונטיים לעולם התוכן, אליו הוא משתייך. התאמנו את הצרכים לפעולות מקוונות מרחוק, תוך עמידה בפרוטוקול אבטחת המידע המחמיר שלנו, ופעלנו לקצר ולייעל עבור המטופלים והצוות פעולות, כך שהיום ניתן לבצע אותן בקלות ובנוחות כבר מהבית ובמקום אחד".

בני בן לולו, מנהל תחום דיגיטל באגף מערכות מידע בשיבא: "האפליקציה החדשה לא רק משפרת תהליכים, אלא גם מציעה שירותים חדשים למטופלים. השקתה היא שלב נוסף בתהליך הדיגיטציה בשיבא, שכולל פעולות רבות במרכז הרפואי כמו טלה רפואה, פתולוגיה דיגיטלית, הקמת פרויקטים בסביבת ענן, אפליקציה לעובדים ועוד". 

שימי ארנסט, ה-CIO של שיבא: "תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שמוביל אגף מערכות מידע, טרנספורמציה דיגיטלית, מיחשוב ותקשורת בשיבא, מעצים את מטופלי המרכז הרפואי, את חוויית השירות שלהם ואת איכות השירותים הניתנים במרכז, ומהווה חלק בלתי נפרד מיישום חזון עיר הבריאות של ישראל".

קרולין בץ-חישין, מנהלת השיווק בשיבא: "בתהליכי החשיבה ותכנון האפליקציה, שמנו דגש על חוויית המטופלים ועל יצירת ערך מוסף עבורם לאורך כל תהליך ההתקשרות שלהם עם שיבא. בפיתוח מתחם ההריון והלידה באפליקציה, בנינו עולם תוכן שמעניק לנשים מענה לכל הצרכים שעולים במהלך התהליך המרגש של הריון ולידה, הן בהיבט הקליני והן בהיבט הרגשי. האפליקציה החדשה היא נדבך נוסף בשירותים שאנו מפתחים לרווחת מטופלי שיבא ומתוך ראיית האדם במרכז".   

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים