יוזמה של עובדי סינמדיה בישראל: ימי חופשה שהומרו לתרומה לארגוני סיוע

עובדי חברת ההיי-טק סינמדיה תרמו את יום החופש שלהם לעמותות לקט ישראל ועזר מציון כחלק ממסע תרומות של מאות אלפי שקלים לארגונים חברתיים שנפגעו בעקבות הקורונה

מימין: ד"ר ברכה זיסר, מנהלת המאגר הלאומי לתורמי מוח עצם של עמותת עזר מציון, יעל פאינר, מנכ"לית סינמדיה ישראל, גידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל. צילום: לקט ישראל

בטקס מרגש שהתקיים במרכז לקט ישראל העניקה יעל פאינרו, מנכ"לית סינמדיה (Synamedia) ישראל, את תרומת החברה ועובדיה לארגונים לקט ישראל ועזר מציון, שקיבלו 100 אלף שקלים כל אחד. בכך צוין שיאו של מסע תרומות של חברת סינמדיה ועובדיה בישראל, שתרמו לאחרונה יותר מ-400 אלף שקלים ליוזמות חברתיות שונות.

את התרומות לשתי העמותות העבירה סינמדיה כחלק מיוזמה בשם Donate a Day ("תרמו יום") – שבמסגרתה תרמו עובדי החברה בישראל יום חופש, והחברה מצידה תרמה את העלות הכספית של ימי החופשה לעמותות.

סינמדיה פועלת בתחום טכנולוגיות מתקדמות לעולם הווידיאו והטלוויזיה, לרבות טכנולוגיות למניעת פיראטיות. מרכז הפיתוח העיקרי של החברה מצוי בישראל ומעסיק 650 עובדים, ובו מפתחים טכנולוגיות המשמשות את גופי השידור הגלובליים בעולמות הטלוויזיה והסטרימינג.

התרומות התקבלו בהתרגשות רבה על ידי גידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל, וד"ר ברכה זיסר, מנהלת המאגר הלאומי לתורמי מוח עצם של עמותת עזר מציון. הכספים שנתרמו ללקט ישראל ישמשו למימון ארגזים של 10 ק"ג ירקות ופירות עבור 6,500 משפחות נזקקות. הכספים שנתרמו לעזר מציון ישמשו לפענוח 555 דגימות מוח עצם שיצורפו למאגר ויצילו חיים.

בנוסף, תרמו עובדי החברה 152 אלף שקלים לעמותת אשל ירושלים, המסייעת למיגור הרעב במשפחות מצוקה, שישמשו למימון של 8,000 ארוחות, כ-30 אלף שקלים לעמותת בית הגלגלים, המסייעת לצעירים ובוגרים בעלי מוגבלות פיזית, וציוד אלקטרוני הכולל 80 מחשבים ועשרות מסכים לעמותת מחשבה טובה, הפועלת לצמצום פערים טכנולוגיים בישראל, בשווי עשרות אלפי שקלים נוספים.

פאינרו ציינה, כי "בחברת סינמדיה ישראל הנתינה היא דרך חיים, במסגרת מדיניות של אחריות חברתית נרחבת לאורך כל השנה. לצד התנופה שאנו חווים בתקופה זו בשל ביקוש גובר למוצרינו ברחבי העולם, הרגשנו שאנו נדרשים להתגייס יותר מהרגיל למען הקהילה ולהגביר את הערבות ההדדית. אני גאה ברוח ההתנדבות של עובדי סינמדיה, שהצטרפו בחפץ לב ליוזמה הזאת והפגינו כדרכם רגישות חברתית".

מימין: ד"ר ברכה זיסר, מנהלת המאגר הלאומי לתורמי מוח עצם של עמותת עזר מציון, יעל פאינר, מנכ"לית סינמדיה ישראל, גידי כרוך, מנכ"ל לקט ישראל. צילום: לקט ישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים