תקלה בעשרות אתרים – כולל שירותי משחקים ושידורי כדורגל

ההשבתה השפיעה על פלייסטיישן, Xbox ושירותים פופולריים נוספים ● לא ברור האם מדובר בתוצאה של נזקי ההוריקן לאורה, שפוקד בימים אלה את מינסוטה - המדינה שבה ממוקמת סנצ'ורי לינק, שהתקלה אירעה בה, ותוקנה לאחר מספר שעות

סליחה, תקלה. מקור: BigStock

עשרות שירותים ואתרי אינטרנט, ובמרכזם קונסולות משחקים כפלייסטיישן ו-Xbox Live, וכן שירות הסטרימינג הולו, חוו אתמול (א') השבתה, בעיקר בארצות הברית. הסיבה לכך הייתה תקלה בספק האינטרנט סנצ'ורי לינק, שתוקנה לאחר מספר שעות – בשעות אחר הצהרים (שעון ישראל).

לאחר תיקון התקלה פרסמה סנצ'ורי לינק ציוץ בחשבון הטוויטר שלה, שלפיו "אנחנו מאשרים שכל השירותים שהושפעו מתקלת ה-IP שחווינו חזרו. אנחנו מבינים עד כמה השירותים האלה חשובים ללקוחות, ומתנצלים בכנות על ההשפעה שלה".

אחד השירותים שהתקלה השפיעה עליהם הוא קלאוד פלייר, מה שגרם להשבתתם של אתרים רבים ש-"רוכבים" על תשתית הענן של החברה. אתמול צייצה קלאוד פלייר שהיא "מודעת לבעיות הקשורות ברשת, שנגרמו כתוצאה מתקלה בספק שהינו צד שלישי. אנחנו פועלים על מנת לתקן אותה". הציוץ כלל הפנייה לעמוד שבו ניתן היה לראות את סטטוס הטיפול בתקלה.

יצוין כי התקלה הורגשה לא רק בארצות הברית אלא גם באירופה, למשל בשירות טלה-פוט הצרפתי, שמעביר משחקי כדורגל מליגות אירופיות.

סנצ'ורי לינק ממוקמת במונרו שבמדינת מינסוטה בארצות הברית. מדינה זו חוותה בימים האחרונים את ההוריקן לאורה, אם כי לא ברור האם התקלה היא תוצאה של נזקי הסופה.

זו אינה התקלה הגדולה הראשונה בשירות של סנצ'ורי לינק: תקלה שהיא חוותה לפני כשנתיים השפיעה על שיחות למוקדי החירום בארצות הברית (911), משיכות מכספומטים ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים