הסטארט-אפ יומנז מגייס 1.5 מיליון דולר

כספי הגיוס ישמשו את החברה להתרחבות באירופה, עם פתיחת משרדים באנגליה, המצטרפת למדינות נוספות בהן פועלת יומנז, בהן טורקיה, ניגריה דרום אפריקה וישראל. זאת לאחר שחנכה לפני חודשיים את פעילותה בדרום אמריקה ופתחה משרדים בברזיל

ליאב חן, מנכל יומנז גלובל. צילום: יומנז

הסטארט אפ יומנז (HUMANZ) מגייס כ-1.5 מיליון דולר מקרנות ההשקעה ClearWater Capital ו-FerGroup וחונך פעילות ומשרדים בלונדון.

כספי הגיוס ישמשו את החברה להתרחבות באירופה, עם פתיחת משרדים באנגליה, המצטרפת למדינות נוספות בהן פועלת יומנז, בהן טורקיה, ניגריה דרום אפריקה וישראל. זאת לאחר שחנכה לפני חודשיים את פעילותה בדרום אמריקה, ופתחה משרדים בברזיל.

את הפעילות באנגליה ינהל לי היץ', בעליה של קבוצת Hitch innovation, המשקיעה בחברות טכנולוגיה בתחום ה-Adtech וכן שותף בכמה חברות מדיה בינלאומיות ובעל ניסיון רב בעולמות הפרסום הדיגיטלי.

הסטארט-אפ יומנז הוקם בשנת 2017 על ידי חמישה מתכנתים יוצאי 8200, ופיתח מערכת ייחודית, מבוססת טכנולוגיית AI, לניהול קמפיינים באמצעות משפיענים. המערכת תוכננה ופותחה תוך ראייה רחבה על שוק המשפיענים ועם רצון להפוך את העבודה איתם למדידה, יעילה ורחבה יותר. מערכת יומנז מאפשרת יכולת חיזוי מדדי עומק מדויקים, המייצרים סביבת עבודה טובה ואיכותית יותר למפרסמים ולמשפיענים כאחד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים