שיפור חוויית לקוח: TechSee גייסה 30 מיליון דולר
החברה מציעה לארגונים לתת תמיכה מרחוק, במקום להגיע פיזית לבית הלקוח ● ב-TechSee טוענים שהצמיחה שלה הואצה בתקופת הקורונה, נוכח הסכנה הבריאותית והסגר
TechSee הישראלית דיווחה באחרונה על השלמת סבב שלישי של גיוס הון בסך של 30 מיליון דולר. את הגיוס הובילו, בין היתר, OurCrowd וזרוע ההשקעות של סיילספורס, והשתתפו בו כמה משקיעים נוספים. הסכום יסייע לחברה להאיץ את הצמיחה שלה, שלדבריה התעצמה בתקופת הקורונה, ולפרוץ לשווקים חדשים.
החברה, שנוסדה ב-2015, ממוקמת בהרצליה ומציעה פתרונות טכנולוגיים שמסייעים לשפר את חוויית הלקוח. הטכנולוגיה שלה לתמיכה חזותית מגשרת על הפער הוויזואלי בתחום שירות הלקוחות ומאפשרת להם לקבל תמיכה בזמן אמת, מבוססת מציאות רבודה, באמצעות הטלפון החכם או הטאבלט, במתכונת של שירות עצמי או שירות מטכנאי. לחברה חידושים גם בתחום הראייה הממוחשבת מבוססת הבינה המלאכותית, עם טכנולוגיה המאפשרת מתן סיוע חזותי בתרחישי התקנה, הפעלה או איתור תקלות בהתקני רשת, מכשירים ביתיים חכמים, מכשירי חשמל ועוד. פלטפורמת הבינה המלאכותית של TechSee מסוגלת לזהות בצורה אוטומטית רכיבים, יציאות, כבלים, נוריות חיווי ועוד, על מנת לאתר בעיות ולהציע פתרונות ללקוחות, נציגי תמיכה וטכנאים בשטח.
יצוין כי באחרונה הודיעה TechSee על יצירת שותפות מסחרית עם ורייזון, במטרה ליישם פתרונות תמיכה חזותית ללקוחותיה.
בחברה אומרים כי הפתרונות שלה מקבלים משנה תוקף בתקופת הקורונה, נוכח הסיכון הבריאותי והעובדה שכניסה פיזית לבתים או לאתרי לקוחות אינה אפשרית עוד, לפחות בזמני סגר. עסקים רבים מחפשים דרכים חדשות להעניק תמיכה ללקוחות, ללא צורך בנוכחות פיזית של טכנאי שירות, וגם כאשר קיימת אפשרות לביקורים פיזיים, הם מעדיפים להקטין את כמות הנסיעות ולהשתמש בפתרונות תמיכה מרחוק.
איתן כהן, מנכ"ל TechSee, אמר כי "הדרישה לריחוק חברתי בעקבות מגפת הקורונה והגידול במספר העסקים שעוברים לתחום הדיגיטלי הביאו לעלייה משמעותית בביקוש לטכנולוגיות שירות לקוחות ללא מגע. טכנולוגיית האוטומציה הוויזואלית שלנו נמצאת בלב ההתרחשות, וכעת אנחנו עדים לעליה אקספוננציאלית במומנטום, שכן עסקים רבים מבקשים להקטין את העלויות שלהם ולשכלל את חוויית הלקוח נוכח המציאות המורכבת".
תגובות
(0)