עם מיקרוסופט ישראל בדובאי

נציגי הענקית מרדמונד בארץ מככבים בכנס החדשנות הישראלית בעיר האמירתית ● בין פגישה לסיור, פלי הנמר כינס אותם לתמונה ייצוגית

09/12/2020 17:11
נציגי מיקרוסופט ישראל - בדובאי. צילום: פלי הנמר

דובאי, העיר היפהפייה ומרכז העסקים התוסס שבידידתנו החדשה שלחופי המפרץ הפרסי, מלאה בימים אלה בישראלים. בין אם תיירים, שנהנים בעיר שצבועה בצבע הצהוב של השמש החורפית אך לא בצבע האדום של הקורונה (לפחות בינתיים), אנשי עסקים שבאו לעשות ביזנס או הבאים לתערוכת הטכנולוגיה העולמית הגדולה Gitex ולתערוכת החדשנות הישראלית – שגם הם, בעצם, באו בסופו של דבר לעשות ביזנס.

כחלק מהמשתתפים מכל העולם, אפשר לראות כאן מאות ישראלים שמתעדכנים בפיתוחים ובטרנדים החמים בעולם הטכנולוגי ופוגשים עמיתים אמירתים. נוכחים כאן נציגים של חברות שונות, בהן שלוחות ישראליות של תאגידי ענק רב לאומיים. אחת החברות הבולטות שבהן היא, כמעט מובן מאליו, מיקרוסופט, שיחד עם בנק הפועלים ומכון היצוא פרסה את חסותה על כנס החדשנות הישראלית. כיאה לאחת החברות הבולטות ביותר בעולם הטכנולוגי, הענקית מרדמונד והסניף הישראלי הענק שלה בולטים גם באולם הכנסים הענק בדובאי, וגורפים שבחים מכל עבר.

ואני? אחרי שאתמול סיפרתי לבאי הכנס על תורת הנמר להצלחה בחיים ובעסקים, אני ממשיך להתרשם מהחדשנות שיש כאן בכל פינה – גם בכנס וגם בעיר בכלל. אין ספק, כדאי לבוא.

בתמונה: אנשי מיקרוסופט ישראל – בדובאי. למעלה מימין: אריאל סלפטר, סמנכ"ל לקוחות אנטרפרייז; תמר פינקל, ראשת תחום היי-טק וקמעונאות; רונית אטד, מנכ"לית; ד"ר תומר סיימון, סמנכ"ל חדשנות וטכנולוגיות לאומיות; אורית גרינבאום ליפסקי, מנהלת אסטרטגיה ותפעול שיווק מיקרוסופט המזרח התיכון; לאה רוזן, מנהלת תחום בנקאות; אמיר רימון, מנהל תחום פיננסים; אנג'י גפן, מנהלת חטיבת השיווק; ואביב ויצמן, דוברת. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים