גאדג'Time: מסך המשחקים שטוב גם לפגישה עסקית

אם אתם טסים לחו"ל, כדאי לכם לקחת את ה- ROG Strix XG17AHPEהחדש של אסוס, בין אם מטרת הטיסה שלכם היא חופשה, ביקור או עסקים ● ההסבר מדוע - בטור שלפניכם

ה-ROG Strix XG17AHPE של אסוס. צילום: יח"צ

ניידות היא דבר חשוב מאוד. אף אחד לא אוהב משקל עודף של כבודה, במיוחד אם הוא נמצא במסע עסקים – ואחרי דובאי, כנראה שגם הטיסות העמוסות לבחריין ולמרוקו יגיעו. אבל, יש גם מחיר לניידות גבוהה וקלת משקל של מכשירים טכנולוגיים, וזה בדרך כלל בא על חשבון שטח המסך.

האם אתם מכירים הרבה אנשים שמסתובבים כשבתיק שלהם מחשב עם מסך בגודל של 17 אינץ'? כנראה שלא. זה, איך נאמר, קצת כבד מדי. נכון, אפשר בהחלט להתרגל למסך קטן כשצופים בטלוויזיה, בעיקר בסטרימינג, ואפילו לפגישות זום, ואפשר גם לשחק על מסך קטן, גם אם זה משחק מלא פעילות כמו פורטנייט או משחקי באטל-רויאל דומים אחרים.

כן, לשחק. אני מאלה שלא מתביישים לומר: גם בגילי המתקדם אני אוהב ואהבתי לבלות את זמני הפנוי במשחקים, כולל כשעוד טסתי לחו"ל לצרכי עבודה. נכון שאני לא צריך מסך ענק כדי ליהנות, אבל ברור שאני מעדיף מסך 17 אינץ' על פני מסך ה-13.3 של המחשב הנייד שלי, ובטח על פני הקצת פחות מ-7 אינץ' של הטלפון שלי.

לא סתם אני נדבק ל-17 אינץ' – זה השטח של ה-ROG Strix XG17AHPE – מסך משחקים נייד ויוקרתי של אסוס, שגודלו 17.3 אינץ'. המסך מציע רזולוציית FHD עם קצב רענון מטורף של עד 240 הרץ – שזה ממש טוב למי שכל פיפס קטן שמתרחש על המסך במהלך המשחק חשוב לו מאוד, זמן תגובה של שלוש אלפיות השנייה ועוד יתרונות מקצועיים, כולל שני רמקולים בעוצמה של 1 וואט כל אחד.

אבל מה שיותר חשוב הוא שהמסך הזה יכול, באמצעות מחברי ה-USB-C וה-microHDMI שלו, להתחבר כמעט לכל מקור תצוגה שקיים בעולם. טלפון חכם? יש. מחשב נייד? כמובן, בלי בעיה. טאבלטים? ראו תשובתי לגבי הטלפונים, והיא נכונה גם לגבי קונסולות משחק, ואפילו מצלמות.

בבית, במלון או בפגישת עסקים

אם אתם לבד בחדר במלון ובא לכם לשחק, אפילו במקרה שיש לכם רק טלפון – זה נראה לגמרי אחרת אם מחברים אותו למסך הנייד הזה. כמובן שהגאדג'ט החביב יכול להיות מצוין גם לשימוש ביתי, אם אין מספיק מסכים גדולים פנויים.

כפי שבטח הבנתם מהרשימה שלעיל, על אף שמדובר במסך משחקים, השימושים האפשריים בו רבים. הוא יכול לעזור אפילו בפגישות מסחריות – לדוגמה, להציג גרף בגדול, בצורה נוחה לראייה ולהבנה, במקום על מסך מחשב קטן אפילו בבית קפה.

המסך הזה באמת נוח לניוד – הוא שוקל 1.06 ק"ג בלבד. עוביו הוא 9.95 מ"מ, והוא מכיל סוללה של 7,080mAh, שאמורה להספיק ל-3.5 שעות עבודה בקצב ריענון מלא, וטעינה של שעה מספיקה לשעתיים עבודה בערך.

המחיר שלו הוא כמו של גאדג'ט יוקרתי – כלומר, לא זול, ועומד על 2,799 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים