למה רדף מקק אחרי הומר סימפסון בתחילת המילניום?

יוטיובר חשף קטע ממשחק ישן בשם '!The Simpsons: Bug Squad' שיועד לדרים קאסט ● המשחק בן ה-20 פותח לקונסולה של סגה שהחלה את דרכה אז אך לא יצא לבסוף מעולם ● אבל כיף להיות לרגע הג'וק שמעופף ומשוטט בבית הסימפסונים - צפו

המקק והומר סימפסון. המשחק שלא הפך למוצר מוגמר. צילום מסך מיוטיוב

הסיפור הבא הוא בעיקר בעל מטען נוסטלגי, מה שהופך אותו למהנה במיוחד.

דרים קאסט (Dreamcast) הייתה קונסולת משחקי וידיאו ביתית מהירה במיוחד, שהשיקה לראשונה חברת המשחקים סגה (Sega) בשנת 1998. הקונסולה הייתה בעצם המוצר הראשון בדור השישי של קונסולות משחקי הווידיאו, לפני פלייסטיישן 2 של סוני (Sony), ה-GameCube של נינטנדו (Sony) וה-Xbox של מיקרוסופט (and Microsoft). למרות ההבטחה שהייתה גלומה בה, הקונסולה לא צלחה וסיימה את חייה כבר ב-2001.

באחרונה גילה יוטיובר הדגמה טכנולוגית בת 20 שנה למשחק שנושאו סדרת הטלוויזיה המיתולוגית "משפחת סימפסון" שלא קרם עור וגידים מעולם. ההדגמה, שהתגלתה על הכונן הקשיח של ערכת Dreamcast dev שבורה, נוצרה בשנת 2000 עבור הקונסולה של סגה. המקטע של המשחק, שנקרא !The Simpsons: Bug Squad (או בתרגום חופשי 'הסימפסונים: יחידת החרקים'), שותף על ידי מי שגילה אותו בערוץ דרים קאסט (DreamcasticChannel) ביוטיוב (YouTube), אותו הוא מפעיל.

לטענת היוטיובר, ההדגמה של משחק החרקים הוכנה עבור פוקס אינטראקטיב (Fox Interactive) על ידי אולפני רד-למון (Red Lemon Studio), שהושקו באותה שנה – שנת המילניום המהולת, 2000 – אך מעולם לא פותחה לכדי משחק רשמי ומלא.


ההדגמה הטכנולוגית, שאותה הפעיל היוטיובר בקונסולת דרים קאסט שעדיין ברשותו, אינה כוללת סאונד בדמות מוזיקה או אפקטים קוליים, וכל מה שניתן לראות בה הוא חרק, שמאוד מזכיר מקק, המתעוף ומשוטט בחלק מבית הסימפסונים המצויר והמיתולוגי. לא ברור מה בדיוק המשימה שהייתה אמורה להיות מוטלת על מי שמשחק, ושהוא החרק, וכיצד היה אמור המשחק להתנהל. ובכל זאת החוויה לצפות דרך מעוף המקק במטבח ובסלון הסימפסונים, כשהומר סימפסון משוטט בשטח, משעשעת במיוחד.

לאחר שחרורו של הסרטון, מייסד שותף של אולפני רד-למון, אנדי קמפבל, פנה אל מפעיל ערוץ היוטיוב דרים קאסט ושיתף עוד בחוויות מאותה הדגמה טכנולוגית של 'יחידת החרקים'.

"אוי לי!", אמר קמפבל בהתרגשות, "לא ראיתי את זה 20 שנה!" הוא סיפר על המשחק שפותח בחלקו וציין: "הכרתי את פוקס די טוב, אז זו הייתה הדגמה שיצרנו והצגתי בפניהם. מעולם לא קיבלנו מהם הזמנה (להמשיך בייצור המשחק – ג"פ), כך שמבחינה טכנית זה מעולם לא היה בפיתוח רשמי".

קמפבל הוסיף ואמר ש-"זה היה מסע בזיכרון. הטכנולוגיה הייתה נהדרת, פותחה על ידי בחור בשם ריץ' אוונס, מקודד נהדר. הרעיון של יחידת החרקים הגיע מג'יימי גרנט אם אני זוכר. צוות ארט נהדר בנה את הדגמים. הטכנולוגיה הוצגה גם ככלי הפקה לתכנית עצמה. אבל אף משחק לא נעשה לבסוף". וכך, ככל הנראה, ניצלו בני משפחת סימפסון, הומר, מארג', מגי, ליסה ובארט, ממתקפת מקקים לא נעימה, אבל חמודה ממש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים