לא רק אתגרים: כאן חדשות משיקה ערוץ טיק-טוק

זרוע הדיגיטל של כאן חדשות משיקה ערוץ טיק-טוק, שיכלול סרטוני "מאחורי הקלעים", תוכן חדשותי וויראלי מהארץ ומהעולם, לצד פספוסים של המגישים והכתבים. המטרה - להנגיש את החדשות לדור הצעיר

ערוץ כאן חדשות בטיק-טוק. צילום: כאן חדשות

זרוע הדיגיטל של כאן חדשות משיקה ערוץ טיק-טוק, שיכלול סרטוני "מאחורי הקלעים", תוכן חדשותי וויראלי מהארץ ומהעולם, לצד פספוסים של המגישים והכתבים. המטרה – להנגיש את החדשות לדור הצעיר.

מדובר במהלך אסטרטגי כחלק מקידום התוכן החדשותי באמצעות הסושיאל. מניתוח נתוני הדיגיטל של שנת 2020 עולה, כי הייתה עלייה משמעותית בשנה החולפת בנתוני הצפייה במהדורות החדשות ובשידורי כאן רשת ב בכל ערוצי הדיגיטל של כאן חדשות (פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר), ומתוך הבנה שהקהל הגדול והצעיר צורך את התוכן שלו ברשתות החברתיות. מדובר במערכת החדשות הראשונה שמשיקה עמוד חדשותי באפליקציית טיק-טוק.

תומר ברנד, מנהל זרוע הדיגיטל של כאן חדשות אמר, כי "החלטנו להגיע גם לקהלים צעירים יותר. ראינו את המספרים שלנו בערוצי הסושיאל, הגענו למיליוני גולשים בחודש, ולכן החלטנו להיכנס לפלטפורמות נוספות וכך להנגיש את החדשות וגם להכיר לקהל הצעיר את הכתבים והפרשנים שלנו, הכל כחלק מתפיסת החדשנות שלנו בחטיבת החדשות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים