תקלה עולמית במיקרוסופט השפיעה על Teams, על Azure ושירותים אחרים
לפי הענקית מרדמונד, הסיבה לתקלה היא "שינוי שנערך לאחרונה במערכת אימות" ● הכשלים החלו בסביבות השעה 20:45 אמש (ב') ובשעה 22:00 הגיעו לשיאם ● נכון למועד פרסום שורות אלו, מרבית השירותים כבר חזרו לפעילות רגילה
פלטפורמת שיחות הווידאו והתקשורת לעסקים, Teams, ושירותים אחרים של ענקית התוכנה מיקרוסופט, כמו 365, Azure ו-Dynamics 365, סבלו משיבושים במהלך השעות האחרונות עקב תקלה עולמית נרחבת, כך הודיעה החברה עצמה.
"משתמשים לא יוכלו לגשת למספר שירותי מיקרוסופט. זיהינו את הגורם לבעיה וננקוט פעולה בכדי למתן את ההשפעה. בעיה זו עלולה להשפיע על כל משתמש", נמסר בהצהרה שפרסמה הענקית מרדמונד במהלך הלילה האחרון.
על פי הדיווחים, התקלה התרחשה לאחר עדכון למערכת האימות, ולכן החברה הסירה אותה, כך ציין חשבון הטוויטר של מיקרוסופט Microsoft 365 Status.
לפי אתר DownDetector, המסכם דיווחי גולשים ומשתמשים אודות תקלות בשירותים, הכשלים החלו בסביבות השעה 20:45 אמש (ב') ובשעה 22:00 הגיעו לשיא, אז כ-30 אלף משתמשים דיווחו למשל שהם נתקלים בבעיות בשירותי Teams.
בשעות שעברו מאז הכשלים בשירותים הלכו ופוחתו והשפיעו על פחות ופחות משתמשים.
"אישרנו שההשפעה הוקלה במידה רבה, ונמשיך לספק עדכונים ספציפיים לשירות באמצעות http://status.office.com ותחת MO244568 (שם התקלה – ג"פ) במרכז הניהול", צייץ דף הסטטוס של מיקרוסופט בשעות הבוקר המוקדמות לפי שעון ישראל.
כשעה לפני פרסום הדיווח הזה בישרה מיקרוסופט בדף זה כי: "מרבית השירותים שהושפעו על ידי MO244568 התאוששו, למעט Intune ו-Microsoft Managed Desktop, שמועברים כעת תחת (שמות התקלות – ג"פ) IT244611 ו-MG244657 בהתאמה. ניתן למצוא פרטים נוספים במרכז הניהול".
התקלה חיבלה בפעולה השוטפת של ארגונים רבים, כמו גם של משתמשים פרטיים, שמיהרו להלין עליה ברשתות החברתיות, כנהוג בימינו.
תגובות
(0)