מוזיאון ישראל יציע חוויות אינטראקטיביות עם פתרונות AI ותקשורת של ג'וניפר

המוזיאון הטמיע בתקופת הקורונה את הרשת האלחוטית של ג'וניפר, שמונעת על ידי Mist AI, במטרה להציע חוויה אישית לכל מבקר ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

מוזיאון ישראל. צילום: טימות'י הארסלי

המוזיאונים נפתחים בימים אלה, לאחר תום הסגר השלישי של הקורונה, ונראה שאם לא יחול שינוי לרעה, הפעילות בהם תגבר בימי חול המועד פסח הקרבים – על פי ההנחיות. הבאים בשערי מוזיאון ישראל יוכלו לחוות שלל חוויות אינטראקטיביות, שיוצעו להם בעזרת פתרון מבוסס בינה מלאכותית של ג'וניפר. הפרויקט להטמעת הפתרון בוצע במהלך הקורונה – הוא החל באוגוסט האחרון והסתיים לא מכבר. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

מוזיאון ישראל, שממוקם בגבעת רם בירושלים, נוסד ב-1965 והוא אחד ממוסדות התרבות הגדולים במדינה, כמו גם אחד המוזיאונים לאומנות וארכיאולוגיה המובילים בעולם. מבקרים בו מדי שנה כמיליון איש מהארץ ומחו"ל. באוספי המוזיאון, שכוללים כחצי מיליון פריטים, יש מגוון עצום של חפצים, מכל קשת תרבויות העולם ומכל התקופות.

הנהלת מוזיאון ישראל ביקשה לשפר את חוויית המבקרים באמצעות שדרוג הקישוריות האלחוטית והצעה של חוויות מותאמות אישית לכל אחד מהם, על סמך מיקומו במוזיאון. במקביל, היא רצתה לשפר את תקשורת ה-Wi-Fi עבור הצוות של המוזיאון.

לאחר בחינה של השוק בחרו במוזיאון הלאומי ברשת האלחוטית של ג'וניפר, שמונעת על ידי Mist AI. בחברה אומרים כי הפתרון מאפשר תפעול קל יותר של הרשת ואימוץ אסטרטגיות של מעורבות דיגיטלית מבלי להעמיס על תמיכת ה-IT הקיימת. המוזיאון משתמש בבינה מלאכותית במסגרת פעילות ה-IT לאיתור קבוע של תקלות וזיהוי שורש הבעיה בעזרת המלצות חיזוי ותיקון פרו-אקטיבי.

כמו כן, הוטמעו במוזיאון במסגרת הפרויקט נקודות גישה מסוג Juniper Wireless Access Points, שפועלות בשיתוף עם תובנות מונעות AI ורמות שירות מותאמות. כך יכול המוזיאון לספק למבקרים ולצוות חוויית שימוש דינמית, באיכות גבוהה. נקודות אלה מכסות גם Wi-Fi 6, וכן Bluetooth LE וירטואלי ושילוב IoT לפישוט חוויית המשתמש. טכנולוגיית ה-vBLE מסירה את הצורך בקרן המונעת על ידי סוללות, והופכת את שירותי מיקום הפנים למדויקים יותר וקלים להטמעה והרחבה. בנוסף, הוטמע שירות הענן Mist User Engagement של ג'וניפר.

הצעד הבא: אפליקציה לסלולר

אוהד גריינר, מנמ"ר מוזיאון ישראל, אמר כי "אנחנו מארחים מאות אלפי מבקרים בשנה וכולם מצפים לרשת Wi-Fi במסגרת הביקור. לאחר שהטמענו את המערכת של ג'וניפר, אנחנו מתכננים ליצור אפליקציה לסלולר, שתחזק עוד יותר את האינטראקציה של המבקר עם ההדרכה האישית בסיורים ובתערוכות. שימוש באפליקציה ייעודית, המספקת מידע על היצירות והמוצגים על פי מיקום, רלוונטית אף יותר כיום, תחת מגבלות הריחוק החברתי וההאטה של התפשטות מגיפת הקורונה".

לדברי איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר נטוורקס ישראל, "אנשים מחפשים יותר ויותר חוויות אישיות, סוחפות, הניתנות לשיתוף – מה שמוביל מוזיאונים רבים ליישם את הטכנולוגיות העדכניות ביותר כדי ליצור קשר עם המבקרים. חוויית משתמש מעולה ואינטראקטיבית באופן עקבי היא תוצאה של Wi-Fi איכותי. עם יישום הפרויקט, מוזיאון ישראל מקדם את אסטרטגיית החוויה הדיגיטלית שלו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים