מנורה מבטחים משיקה אתר לקוחות חדש
האתר החדש מציג ללקוחות את מגוון המוצרים שברשותם בקבוצה, עם מידע מפורט ומחשבונים שונים, ומאפשר להם לבצע מגוון רחב של פעולות באופן דיגיטלי ובצורה מהירה ופשוטה
קבוצת מנורה מבטחים השיקה בימים אלה אתר אישי חדש ללקוחותיה, שלדבריה הוא חדשני, ידידותי וקל למשתמש, נגיש יותר, דיגיטלי יותר ושירותי יותר. האתר מציג ללקוחות את מגוון המוצרים שברשותם בקבוצת מנורה מבטחים ומאפשר להם לבצע מגוון רחב של פעולות באופן דיגיטלי ובצורה מהירה ופשוטה.
האתר מציג ללקוח את מגוון התהליכים הקיימים והפתוחים, כגון תביעות, פדיון, שינוי מסלול, הלוואות וכו' ובקשות לטיפול שהסתיימו לאחרונה והצגת הסטטוס העדכני ביותר. האתר מותאם למכשירים ניידים ולמסכים השונים בצורה רספונסיבית.
בתחום החיסכון: הלקוחות נהנים ממחשבון תשואה אישי לחישוב התשואות האישיות שלהם במוצרים, אפשרות לשינוי מסלול השקעה באופן דיגיטלי ומהיר, פירוט התפלגות ההפקדות במוצרי החיסכון השונים, והכל בשפת לקוח פשוטה וברורה.
בתחום ביטוחי הרכב: הלקוחות יכולים לחדש את ביטוח הרכב באופן דיגיטלי. האתר מציג את נותני השירות השונים ואת מוסכי ההסדר עבור מותג הרכב של הלקוח.
האתר מנגיש שירותים דיגיטליים נוספים, כגון חישוב תגמולי ביטוח הבריאות המגיעים למבוטח, הצגת נתונים ותנועות כספיים לפי שנים ועוד.
האתר מחבר אוטומטית את סוכן הביטוח, תוך שליחת הודעה אליו על בקשות הלקוחות, כגון הוספת כיסויים ומבוטחים בפוליסה, עדכון פרטים ובקשת הלוואות וכו'.
עוד הוסף רכיב אישי חכם מבוסס דטה, המאפשר להציג מסרים אישיים ו/או הצעות רלוונטיות ללקוחות עם הנעה לפעולה, וזאת תוך זיהוי ושיוך לסוכן והעברת ההצעה אליו. במסגרת זו הוסף רכיב שנקרא "לקוחות כמוך" – אזור שבו מציגים ללקוחות מוצרים דומים הקיימים ללקוחות בעלי מאפיינים דומים.
משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע וטכנולוגיה, אמר, כי "אנו משיקים את האתר החדש ללקוחות קבוצת מנורה מבטחים ומדובר בבשורה של ממש ללקוחות הקבוצה. האתר האישי נבנה לאחר חשיבה מעמיקה וירידה לפרטים לצורכי הלקוחות, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, ומאפשר ללקוחותינו ליהנות מחוויית שירות מנצחת. קבוצת מנורה מבטחים נמצאת בקדמת הטכנולוגיה בענף הביטוח והפיננסים ונמשיך להוביל בה גם בעתיד".
אני לא מצליח להיכנס לאיזור אישי מנורה האם קיימת בעיה ? אבי סיראוי סוכן הביטוח