איילון ביטוח הטמיעה מערכת להעברת דיווח לייב בווידיאו בעת תאונה

בעזרת המערכת של חברת קארביין, התיעוד עובר ישירות למוקד חברת הביטוח בזמן אמת במקרה של תאונה, וכן מתאפשרת קבלת מיקום מדויק של האירוע והמבוטח

איילון ביטוח הטמיעה באחרונה מערכת מתקדמת של חברת קארביין (Carbyne), המאפשרת לראשונה בשוק הביטוח בישראל העברת דיווח בשידור חי בווידיאו אל מוקד חברת הביטוח בעת התאונה.

איילון חברה לביטוח סיימה פיילוט מוצלח למערכת והטמיעה אותה במוקד השירות שלה כך שמבוטחים יוכלו מעתה לדווח למוקד בעת תאונה, תוך שידור וידיאו בזמן אמת, מבוסס מיקום והתכתבות בצ'אט עם המוקדן.

במהלך הפיילוט הצליחה המערכת החדשה לשפר בצורה משמעותית את זמן התגובה של מוקד החברה בעת דיווחים על תאונות והגשת תביעות, ואפשרה הן למבוטחים בזירת האירוע והן לעובדי המוקד לנהל קשר ישיר ומיידי יותר, עם נגישות גבוהה למידע בזמן אמת ויכולת תפעול אירוע מיטבית (כגון שליחת גרר באופן מיידי עם קבלת המיקום ממערכת קארביין). במקביל, מאפשרת המערכת החדשנית למבוטחים ולחברת הביטוח לתעד באמצעות תמונות וסרטוני וידיאו חיים את מצב הרכב והנהג באירועים כגון תאונות.

לפי הסברי החברה, בניגוד לשירותי מיקום אחרים (אפליקציות מיקום/GPS), השירות החדש של איילון הינו אינטואיטיבי ואינו דורש התקנת אפליקציה מצד המבוטחים. בעת קבלת שיחת דיווח על תאונה במוקד השירות באיילון, יישלח המוקדן למבוטח קישור בהודעת סמס או בוואטסאפ ובמידה שהמבוטח מעוניין, תתחיל שיחת וידיאו בשידור חי, כאמור –  ללא צורך בהתקנת אפליקציה. אם המבוטח אינו יכול לדבר בשל סכנה, רעש או מסיבה אחרת, תתאפשר התכתבות מיידית עם המוקד על אותה הפלטפורמה.

באיילון מדגישים כי הפעלת שירותי מערכת Carbyne מתאפשרים רק על ידי הרשאה פיזית של המבוטח, עם אישור הלינק שנשלח לטלפון הנייד של המבוטח, תוך שמירה קפדנית על פרטיות המבוטח, בהתאם לתקנים המחמירים של ה-GDPR.

לא להיוותר לבד בשטח. מבוטח אחרי תאונה. צילום אילוסטרציה: BigStock

לא להיוותר לבד בשטח. מבוטח אחרי תאונה. צילום אילוסטרציה: BigStock

"שירות ייחודי וחדשני במיוחד"

מנכ"ל איילון, אריק יוגב, ציין כי "שיתוף הפעולה עם קארביין הינו נדבך נוסף ודוגמה מצוינת לאסטרטגיית החדשנות ושיתופי הפעולה של איילון עם חברות בעלות טכנולוגיה חדשנית. המערכת החדשה מאפשרת לנו להמשיך ולשפר עוד יותר את רמת השירות למבוטחים ולסוכנים, וכמובן גם לקצר ולייעל את תהליכי העבודה בתוך החברה. מדובר בשירות ייחודי וחדשני במיוחד ואני שמח שאנו חברת הביטוח הראשונה בישראל שמציעה אותו למבוטחיה".

אלינור לוינסון-גפני, מנהלת מחלקת דיגיטל וחדשנות באיילון: "במקרה תאונה, אנשים זקוקים לליווי אישי ומיידי. הפתרון החדשני שהטמענו במוקדים שלנו מאפשר למבוטח לתקשר איתנו בזמן אמת ממקום התאונה בווידאו ו/או בצ'אט, ומאפשר לנו לסייע לו בניהול הסיטואציה בצורה בטוחה, אישית ומהירה. הפתרון של קארביין מאפשר לנו כחברת הביטוח לקבל נתונים מהימנים ואותנטיים שמסייעים לנו לטפל בצורה אפקטיבית במקרה. נמשיך לבחון ולאמץ פתרונות Insurtech חדשניים כדי לשפר את הפעילות העסקית שלנו בערוצים הדיגיטליים".

ארז צור, נשיא קארביין: "בעולם הדיגיטלי, בעת הצורך, ללקוחות יש את הציפייה לחיבור מיידי לחברות אשר מספקות להם שירותים. המעבר משיחת הטלפון המסורתית והארוכה לתקשורת חיה באמצעות וידיאו וצ'אט יוצר לראשונה קשר דינמי בין המתקשר למוקד. הקשר החי לא רק משפר את איכות המענה מצד החברה, אלא גם את שלוות המתקשר ברגעים הראשונים שלאחר התאונה".

"חברת איילון, על ידי השת"פ עם חברת קארביין, פורצת דרך בישראל בהיותה הראשונה שמאפשרת למבוטחים לדווח באופן ישיר ממקום התאונה באמצעות וידיאו, צ'אט וגם לקבל את המיקום המדויק של המתקשר. הפתרון, אשר אינו מצריך אפליקציה מצד המתקשר, מהווה קפיצת מדרגה עצומה בשירותי הביטוח בישראל ומגדיר מחדש את הסטנדרט במהירות ואפקטיביות המענה למבוטחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים