סרוויס ווייז סיימה הטמעת פרויקט ניהול מכירות ושירות במוקד פזגז

היקף הפרויקט בו הוטמעה הטמעת מערכת Salesforce נאמד במיליוני שקלים ● מערך השירות והמכירה ללקוחות של פזגז הוא בפריסה ארצית, ומשרת כ-600 אלף משקי בית בישראל

הטמעת מערכת Salesforce. סרוויס ווייז ב-פזגז

סרוויס ווייז יישומים עסקיים (ServiceWise), חברה הבת של אלעד מערכות – המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה-CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Salesforce ופלטפורמת האינטגרציה Workato – סיימה באחרונה פרויקט הטמעת מערכת Salesforce בחברת פזגז. הפרויקט, בהיקף של מיליוני שקלים כלל את המודולים של מכירות ושירות בשילוב אינטגרציה.

פזגז הינה חברת הגז הגדולה והמובילה בישראל, הפועלת בתחומי האספקה, השיווק, התשתיות והשירות עבור הסקטור הפרטי, המסחרי והתעשייתי. כמו כן החברה פועלת בתחום אספקת מוצרים צורכי גז וציוד קצה. לפזגז מערך שירות ומכירה ללקוחות בפריסה ארצית המשרת כ-600 אלף משקי בית בישראל. בנוסף, החברה מחזיקה במכללה לאנרגיה ובטיחות, המכללה המובילה בישראל ללימודי מקצועות הגז.

"כל מערך הידע נמצא בתוך מערכת אחת"

לי גוזלן, מנהלת תכנון ובקרה באגף לקוחות בחברת פזגז, אומרת: "חיפשנו פתרונות שיגדילו את המכירות ויסייעו לנו לנהל את השירות באופן מיטבי עם מערכת חדשנית ומודרנית. בחרנו במערכת של Salesforce, באמצעות שותפתה העסקית סרוויס ווייז. המערכת משרתת היום מאות משתמשים. ייצרנו אוטומציות רבות שיקלו על תהליך העבודה וימנעו טעויות. אנחנו חוסכים בזמן הלימוד וההטמעה שעות עבודה רבות. אחד היתרונות הגדולים במערכת הוא בעובדה שכל מערך הידע נמצא בתוך מערכת אחת. הנציג המספק שירות אינו נדרש לזכור מידע בעל פה, שכן כל כולו נגיש ואינטואיטיבי. אני מודה לצוות סרוויז ווייז על היעילות, ההקשבה, הגמישות ועל ההתאמה המקסימלית לצרכים שלנו".

אורלי ויסלברג, מנהלת מערכות מידע בפזגז, אומרת: "בארגון דינמי כמו פזגז, Salesforce מאפשרת לתמוך ביעדים העסקיים של הארגון והדרישות המשתנות של השוק, בכך שמקצרת באופן משמעותי את ה-Time To Market. המערכת מהווה פלטפורמה גמישה ומתקדמת ליישום פתרונות מגוונים ומאפשרת תקשורת יעילה עם לקוחות החברה. רוב הפונקציונליות מומשה באמצעות יישום, ללא הצורך בפיתוח. המערכת אינטואיטיבית וקלה ללמידה, נמצאת בתהליך התפתחות מתמיד ומאפשרת לתת הצעות ערך ללקוחות החברה. תכונותיה, כמו גם קלות ההפעלה של המערכת, אפשרו לבצע חלק מההטמעה מרחוק, בתקופה המאתגרת בעת קורונה.

"הישג משמעותי משותף לפזגז ולסרוויס ווייז". עינת צור-שיין, מנכ'לית משותפת, סרוויס ווייז. צילום: יח"צ

"הישג משמעותי משותף לפזגז ולסרוויס ווייז". עינת צור-שיין, מנכ'לית משותפת, סרוויס ווייז. צילום: יח"צ

את היישום של המערכת והממשקים ביצענו עם חברת סרוויס ווייז, שהוכיחה רמת מקצועיות גבוהה, הבנת צרכי הארגון ויצירתיות בהתוויית פתרונות. נעזרנו ביועצים מקצועיים מחברות IT Solutions ואפליקיישן קר (Application Care), שסייעו רבות להצלחת הפרויקט".

עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת ב-סרוויס ווייז: "אנו רואים בהשלמת הפרויקט הארצי של שיווק ומכירות בפזגז, ובכלל זה עלייתו לאוויר, הישג משמעותי משותף לפזגז ולסרוויס ווייז. המערכת אופיינה בהתאם לצרכים של פזגז, לטובת שיפור משמעותי בחווית המשתמש, ופותחה בממשק המשתמש החדשני Salesforce Lightning בעברית. המערכת הוטמעה בהצלחה אצל הנציגים במוקד ובמרחבים של פזגז, ואנו מצפים לשלבי הפיתוח הבאים של המערכת, בעולמות הדיגיטל, המרקטינג והרחבת ערוצי התקשורת עם הלקוחות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ג.ג

    באיחור של מספר שנים והוצאה פי כמה וכמה מהתקציב והלוז המקורי.

  2. לי

    מערכת ידידותית למשתמש , צמצום מספר הפעולות , הובלת נציג באמצעות הנחיה מותאמת תהליך. המערכת מאפשרת להציע הצעות ערך מותאמות לצורכי הלקוח. חברת סרוויס וויז שותפה מלאה ביצירת תהליכים חדשים ושינויים בקיימים , ביצוע מקצועי איכותי ומהיר !!

אירועים קרובים