רשת המשביר לצרכן תטמיע מערכת סיילספורס באמצעות אספרי

המערכת החדשה תשדרג את מערכי השיווק, המכירה והשירות של החברה בכל הפלטפורמות שבהן היא פועלת ● היקף הפרויקט: כשלושה מיליון שקלים

מימין: ארנון דים, סמנכ״ל המכירות בסיילספורס ישראל, בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, שירלי פאר יגרמן, משנה למנכ״ל המשביר לצרכן, ורמי שביט, מנכ״ל ובעלים המשביר לצרכן. צילום: יח"צ

רשת המשביר לצרכן בחרה באספרי (Asperii) מקבוצת אמן להטמעת מערכת Customer 360 רב ערוצית מתקדמת של סיילספורס (Salesforce). המערכת החדשה תשדרג את מערכי השיווק, המכירה והשירות של החברה בכל הפלטפורמות שבהן היא פועלת – בין אם הן בחנויות הפיזיות של הרשת ב-36 סניפיה ובין אם באפיקי פעילות האי-קומרס שמפתחת החברה.

הפרויקט, שהיקפו מוערך בכשלושה מיליון שקלים, ייצא לדרך כבר בימים הקרובים וצפוי להסתיים בעוד כמה חודשים. במסגרת הפרויקט תטמיע אספרי פתרון של סיילספורס בשילוב עולמות של Service Cloud ו-Marketing Cloud ופלטפומה לניהול תהליכי שירות ומסעות לקוחות דיגיטליים.

פלטפורמת Customer 360 של סיילספורס תייצר לרשת המשביר לצרכן תמונת לקוח מקיפה ואחודה, שתאפשר לקמעונאית להעצים ולשפר את חוויית הלקוח על פני כל ערוצי השירות השונים, לשדרג את מערך השירות ואת חוויית הלקוח לאחר המכירה ותאפשר לה לראשונה להציע לכל לקוח ולקוחה הצעות וחוויות המותאמות להם ולהן אישית. זאת, באמצעות ממשק ייחודי ונוח לשימוש, המרכז את כל המידע והנתונים בקליק אחד, ולמעשה מעניק ללקוח מעטפת שירות ותמיכה מלאה של "360 מעלות". בנוסף, הטמעת המערכת החדשה תשדרג את פעילות מועדון הלקוחות של הרשת ומאגר המידע שלו, המונה יותר מ-600 אלף חברים, ותאפשר לה להציע לחברי המועדון חווית שירות איכותית ומותאמת אישית מאי פעם.

שירלי פאר יגרמן, משנה למנכ"ל המשביר לצרכן, ציינה, כי "כרשת בעלת פוטנציאל צמיחה אינסופי, אשר מאפשרת למצוא בסניפיה כל מוצר שהלקוח חפץ בו ובמחירים נוחים עם מבצעי מועדון הטובים ביותר, הרי שנושא החדשנות הוא נר לרגלנו. הבחירה להטמיע את המערכת של סיילספורס נובעת כחלק מההחלטה שלנו להתמקד השנה בטרנספורמציה דיגיטלית בכל נושאי האונליין, בדגש על חדשנות והצעות ערך ללקוחות דרך מסע לקוח, תהליכים שיווקיים ופתרונות אפקטיביים, שיפור נושא השירות והתייעלות בתהליכים קיימים פנימיים בחברה, צמיחה בקטגוריה והבאת טרנדים לקהל היעד הרלוונטי. בעוד שם המשחק בענף הקמעונאות הוא התכנסות לעולמות מסע לקוח, תוכן וביג דטה, הרי שרשת המשביר לצרכן שואפת לעמוד בחוד החנית ולהוביל את נושא החדשנות כשחקן מרכזי בעולמות אלו".

סער ברגיא, מייסד ומנכ"ל משותף, אספרי, אמר, כי "שיתוף הפעולה עם רשת המשביר לצרכן הוא צעד נוסף בהרחבת הפעילות של החברה בישראל והתרחבות לעולמות דיגיטליים נוספים של סיילספורס. חברת אספרי שמחה להיות שותפה של המשביר לצרכן בהצבת סטנדרט גלובלי בארץ של חדשנות טכנולוגית בניהול ומדידת תהליכים במסע הלקוח. באמצעות הפלטפורמה המתקדמת נוכל לראות מערכת שלמה לניהול תהליכי מכירה ושירות לקוחות, תוך סנכרון עם שירותים שהם בליבת העשייה של כל חברה קמעונאית גדולה, כגון ניהול מלאי והזמנות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול קמפיינים ועוד. כמי שבאמתחתה מאות הטמעות של מערכות סיילספורס בקרב חברות וארגונים מובילים ברחבי העולם, הרי שאנו עדים לשינוי שעובר עולם הקמעונאות בתחום הדיגיטציה וקוראים לחברות ישראליות נוספות במגזר הזה להצטרף למשביר וליהנות מחדשנות טכנולוגית שמעניקה ערך  גדול להן וללקוחותיהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים