רובין הוד מתכננת הנפקה לפי שווי של 35 מיליארד דולר

החברה תציע למשקיעים 55 מיליון מניות במחיר של בין 38 ל-42 דולר למניה, וחוזה כי היא תגייס 2.3 מיליארד דולר ● שווי השוק הנכחי גדול פי שלושה לעומת שוויה בספטמבר האחרון

והירוק שלה ירוק מאוד. רובין הוד. צילום אילוסטרציה: BigStock

חברת השירותים הפיננסיים רובין הוד, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית שמאפשרת מסחר במניות ללא עמלות, מתכננת הנפקה שבמסגרתה היא תגייס כ-2.3 מיליארד דולר לפי שווי שוק של 35 מיליארד. מדובר בקפיצה של פי שלושה לעומת שווי השוק הקודם, שנקבע בספטמבר אשתקד על 11.7 מיליארד דולר. המניות יונפקו בבורסת נסדא"ק והסימול יהיה HOOD. ההנפקה צפויה להתבצע בסוף השבוע הבא.

על פי תשקיף מעודכן שרובין הוד פרסמה אתמול (ב'), החברה תציע למשקיעים 55 מיליון מניות במחיר של בין 38 ל-42 דולר ליחידה. החתמים יהיו גולדמן זאקס וזרועות ההנפקות של הבנקים סיטי גרופ ו-ג'יי.פי. מורגן.

נתוני רובין הוד מראים כי בסוף הרבעון השני של השנה היו לה 22.5 מיליון חשבונות של משתמשים בשירותיה. מדובר בזינוק של כ-25% לעומת הרבעון שקדם לו. בתשקיף העריכה החברה את ההכנסות שלה ברבעון השני של השנה הכספית בסכום מקסימלי של 574 מיליון דולר – זינוק של 129% לעומת 244 מיליון ברבעון המקביל אשתקד. למרות העלייה בהכנסות, החברה מעריכה שהיא תסגור את הרבעון עם הפסד נקי של עד 537 מיליון דולר לעומת רבעון רווחי בתקופה המקבילה בשנה שעברה, שנת הקורונה.

שמה של רובין הוד נקשר בתחילת השנה בפרשיית מניות גיימסטופ, לאחר שמשקיעים רבים, בעיקר צעירים, זיהו את הפוטנציאל שקיים בחברת הקמעונאות בעולם הגיימינג, ביצעו ביחד רכישת ענק של מניות שלה – ולאחר מכן מכרו חלק ניכר מהן. כל זה בוצע בין היתר דרך האפליקציה של רובין הוד. כתוצאה ממהלכים אלה נרשמה תנודתיות רבה בשער המניה של גיימסטופ. במהלך אותה פרשייה ביצעה רובין הוד הפסקות מזומנות בשירותים שלה – מהלך שבעקבותיו החלה חקירה של הרגולטור האמריקני, בחשד להטעיית לקוחות. בסופו של דבר, לפני כמה שבועות הגיעו הרגולטור והחברה להסכם שבמסגרתו היא תשלם לרשויות קנס ענק של 70 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים