וואן פיתחה פורטל ארגוני עבור פיוניר במאות אלפי שקלים
הצורך בפיתוח הפורטל נולד עם המעבר לעבודה מהבית, מאחר שהפורטל הישן לא תמך בכך ● במקום זאת, לפי פיוניר, חטיבת הדיגיטל של וואן פיתחה עבורה "פורטל נגיש, אינטראקטיבי, מותאם למובייל וללא הרשאות מסובכות" ● ההיקף: מאות אלפי שקלים
פיוניר השיקה באחרונה פורטל ארגוני חדש שפיתחה עבורה טינגז, חטיבת הדיגיטל והחדשנות של וואן (ONE). תהליך העבודה על הפורטל ארך כחצי שנה ועל פי הערכות בשוק, שווי הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.
המוצר של פיוניר הישראלית הוא מערכת להעברת כספים אונליין ותשלומים בעולם האי-קומרס. החברה הוקמה ב-2005 על ידי יובל טל ובן יניב צ'צ'יק, שבינתיים פרש ממנה, ובין המשקיעים הראשונים בה היה ראש הממשלה דהיום, נפתלי בנט. המטה של פיוניר נמצא בניו-יורק והמרכז הישראלי שלה – בפתח תקווה. היא השלימה באחרונה מיזוג עם חברת SPAC לפי שווי של 3.8 מיליארד דולר, ובמסגרת ההנפקה קיבלה השקעה של קצת יותר ממיליארד דולר. בחודש שעבר השיתו עליה הרשויות האמריקניות קנס של 1.4 מיליון דולר, במסגרת הסכם פשרה עם החברה, מאחר שזו הפרה את הסנקציות שארצות הברית הטילה על איראן וסוריה.
הסיבה שפיוניר פנתה לפיתוח והעלאת פורטל ארגוני חדש היא התפרצות הקורונה ובעקבותיה המעבר לעבודה מרחוק. בתקופה זו נולד הצורך בכלי לניהול ההיבטים הנוגעים לעבודה בחברה גלובלית כמו פיוניר, במיוחד בעידן שבו כל עובד נמצא בביתו, או שהעבודה היברידית – מהבית ומהמשרד. בחברה אומרים שהפורטל הארגוני הוותיק היה מורכב לשימוש מבחינה טכנית, לא נגיש ולא זמין, וכתוצאה מכך – העובדים פחות נטו להשתמש בו לאחר שנאלצו לעבור לעבוד מביתם. "לא הייתי בטוחה אם ההודעות והמסרים שאני מפרסמת בפורטל מגיעים לעובדים" אמרה גלית מנדלסון, מנהלת תקשורת פנים ארגונית בפיוניר. לשם כך, פנתה החברה לטינגז, ויחד שקדו אנשי שתי החברות על פיתוח פורטל ארגוני חדשני ומותאם לצורכי השעה.
בין היתר, הפורטל החדש מאפשר להנהלת פיוניר לשלוח מידע לכל אתר של החברה באופן נפרד, לחלקם או לכולם ביחד, וגם בהתאמה לקהלי יעד ספציפיים מקרב העובדים. בנוסף, האתר כולל פלטפורמה לגיוס עובדים, ספר טלפונים, דף לבניית רשימת לינקים אישית, דף שמרכז פתיחת קריאות ל-IT, תמונות מאירועים של אתרי החברה השונים ועוד.
הפורטל הארגוני מבוסס שרפוינט 365 בסביבת Modern וכלים נוספים. בפיוניר מדווחים כי היקף השימוש בו עבר את הציפיות שלהם מבחינת כמות העובדים שנכנסים ומספר העמודים אליהם הם גולשים, וכי הפידבקים שהם מקבלים מהעובדים – חיוביים. מנדלסון אמרה כי "כעת אנחנו מזמינים את העובדים לייצר תוכן לפורטל".
"פורטל מונגש, שתומך בגידול של החברה"
"הפורטל הארגוני שפיתחנו לפיוניר תומך בכל האספקטים הנוגעים לטיפול בעובדים וניהול תקין של העבודה בחברה גלובלית עם משרדים ב-25 מדינות", אמר רן רייכברג, מייסד ומנכ"ל טינגז. "הפורטל כולל שני מרכיבים עיקריים: פלטפורמת מידע ותקשורת ארגונית וכן רשת חברתית בין העובדים, עם אפשרות לשתף תכנים גם עם רשתות חברתיות חיצוניות. ניהול התוכן בפורטל הוא גלובלי, אבל יש אפשרות לכל סניף בעולם לנהל תוכן ספציפי שרלוונטי רק לעובדים שלו".
לדברי מנדלסון, "בשנים האחרונות החברה גדלה בקצב מסחרר וכיום אנחנו מונים מעל 1,800 עובדים. לכן, רצינו לפתח פורטל ארגוני שיתמוך בגידול שלנו ברמת התשתית. רצינו וקיבלנו פורטל נגיש, מותאם למובייל, אינטראקטיבי וללא הרשאות מסובכות במטרה להגיע למידע הרלוונטי. היה חשוב לנו להנגיש מידע בנושאים כגון משרות פתוחות, הטבות, לוח שנה בינלאומי שמתייחס לחופשים בכל האתרים של החברה, מידע בנושאים כמו איך להתכונן לשלב הבא בקריירה? ומידע חדשותי הנוגע לחברה, למשל זכיות בפרויקטים חדשים ואירועי חברה".
תגובות
(0)