מאנדיי השיקה את Workdocs: מסמכים דיגיטליים שיהפכו מילים לתהליכי עבודה

היכולת החדשה של מערכת ההפעלה לעבודה, Work OS, מגדירה מחדש את העבודה בעזרת מסמכים דיגיטליים ● Monday Workdocs הופכים מחשבות ותהליכי חשיבה ראשוניים לתהליכי עבודה מאורגנים

השקת Monday Workdocs. שילוט בטיימס סקוור, ניו יורק. צילום: ג'ייק מור

מאנדיי – החברה הישראלית שפיתחה את מערכת ההפעלה לעבודה Work OS – השיקה אתמול (ג') יכולת חדשה לחלוטין והציגה את הדור הבא של מסמכים, המשמשים כלי עבודה מרכזי עבור מיליארדים ברחבי העולם.

באמצעות פיתוח מאפס, שימוש במגוון טכנולוגיות שונות, ועל בסיס תובנות וניסיון מצטבר של עבודה עם ארגונים בכל העולם ובמגוון תעשיות, בנו במאנדיי את Monday Workdocs, שלטענתה מציג יכולות ותכונות אשר "מגדירות מחדש את האופן שבו ניתן לעבוד על מסמכים, ואת מקומם בתהליכי העבודה".

לפי החברה, הצורך בפיתוח היכולת החדשה של פלטפורמת העבודה שלה נבע מתוך ההבנה שפעמים רבות מסמכים משמשים כנקודת פתיחה – "דף חלק", קנבס להנעת תהליכי עבודה. באמצעות monday workdocs, החברה מאפשרת ללקוחותיה לנהל את עבודתם, הרעיונות שלהם והמידע שלהם, באופן בלתי מובנה ופתוח לחלוטין, כולל יכולות מתקדמות מבוססות real time engine ו-connectivity. מעבר להעמקת השימוש בפלטפורמה, בחברה רואים בכך גם הזדמנות מצוינת להגדיל את הנגישות ולהרחיב את אופן ההתנסות והאימוץ של מאנדיי על ידי לקוחות חדשים.

טל הרמתי, Tech Leader, מאנדיי קרדיט צילום: נתנאל טוביאס

טל הרמתי, Tech Leader, מאנדיי קרדיט צילום: נתנאל טוביאס

"אנו יודעים שעבודה עבור צוותים יכולה להתחיל בכל מיני דרכים, בדרך מובנית כמו בורד (board), או תהליך שיתופי כמו סיעור מוחות", אמר טל הרמתי, Tech Lead במאנדיי. "Monday Workdocs הוא השלב הטבעי הבא להעצמת צוותים באמצעות מערכת הפעלה לעבודה. עם Monday Workdocs, לצוותים בכל גודל יש קנבס ריק, על מנת להניע את הרעיונות שלהם ולהפוך את המילים לפעולות ותהליכי עבודה. כעת, לשיתוף פעולה באמצעות מסמכים יש כוח להניע את העבודה ולסייע לצוותים להתקדם".

ב-Workdocs – עבודה משותפת, בזמן אמת

מתוך ההבנה, ששיתוף פעולה המבוסס על מסמכים הוא קריטי לתהליכי עבודה רבים, בנו במאנדיי "מנוע בזמן אמת" – טכנולוגיה חדשה לגמרי המאפשרת למאות אנשים לעבוד יחד. במאנדיי צופים כי המנוע מעניק בסיס חזק, שיאפשר שימושים חדשים ובלתי צפויים במסמכים.

במאנדיי מסבירים כי לא משנה כמה אנשים משתפים פעולה או מקלידים בו-זמנית, ב-Workdocs, המשתמשים אינם "דורסים" זה את זה בעת העבודה המשותפת, או יוצרים דיליי כלשהו. 

חידוש נוסף הוא בדרך ההסתכולת על מסמכים כבלוקים ולא כטקסט אחד. התפישה של מאנדיי היא שמסמכים אינם טקסט אחד רציף, אלא בנויים מ'בלוקים'. ב-Monday Workdocs, כל פסקת טקסט מעוצבת כבלוק, אליו ניתן להוסיף ווידג'טים ולקשר נתונים. המשמעות היא עריכה קלה, גרירה ושחרור של משפטים, יכולת לערוך בנפרד כל בלוק, ואפשרות להוסיף אובייקטים מתוך הפלטפורמה. בנוסף, המסמכים כוללים יכולות של "מסע בזמן", המסייעות למשתמשים לחזור אחורה לגרסאות קודמות של בלוקים במסמך (למשל לפסקה ספציפית) מבלי לשנות את שאר המסמך.


החברה מסבירה כי למעשה מדובר במסמך מחובר ומקושר מאי פעם, המעודכן תמיד. המסמכים של Monday Workdocs כוללים קישוריות לאובייקטים שונים, המתעדכנים בזמן אמת (live objects), כחלק משכבת ​​הקישוריות שמספקת מערכת ההפעלה של מאנדיי. ב'מסמך המחובר' ניתן לשבץ במסמכים כל אובייקט וודיג'ט של המערכת, כגון תרשימים וטבלאות, אשר יעודכנו בכל פעם שמקור הנתונים שלהם משתנה. תכונה זו הופכת את Workdocs לעוד אופן עבור המשתמשים לבנייה של יישומי עבודה על גבי מאנדיי, ללא צורך בקוד (no code). באמצעות חיבור המסמכים לשאר המרכיבים של מאנדיי, המסמכים הופכים למרחב חי ונושם לעבוד עליו, עם נתונים המעודכנים כל הזמן, ללא כל צורך בהעלאה, הורדה או עדכון ידני בכל שינוי.

על אף שחלק גדול מתהליכי עבודה ופרוייקטים מתחיל באמצעות מסמכים וכתיבת טקסט, הריי שבפועל המסמכים מנותקים בדרך כלל מהמקום שבו העבודה מתרחשת בפועל (למשל, יש צורך "לצרף" מסמך לדוא"ל או לפתוח אותו מיישום אחר). Workdocs מאפשר את נקודת הפתיחה של העבודה, אך לא פחות חשוב מכך – את המשך עבודה. הטקסטים ושיתוף הפעולה הבלתי מובנה של צוותי העבודה על גבי המסמכים יכולים להפוך בקלות לפריטים הניתנים לביצוע, למשימות, לפרויקטים ולתהליכי עבודה.

בחברה מבטיחים חוויה דיגיטלית אמיתית, מאחר שהמסמכים במתכונתם עד כה לא תוכננו לשמש בדרך שבה צוותים רבים משתמשים בהם כיום. לפי ההסבר, המסמכים נבנו במקור כך שבסופו של דבר ניתן יהיה להדפיס אותם. לעומת זאת, Monday Workdocs מיועדים לשימוש שוטף ודינמי בעבודה, והם בנויים כמו יישומים, כך שחווית המשתמש, לפי הבטחת המפתחת, טובה יותר, וקיים חיבור חלק ורציף בין מסמך העבודה – לעבודה.

במאנדיי רואים הזדמנות להפוך את המסמכים ההתחלתיים לכלי עבודה אמיתיים, ויעילים שאנשים יכולים להשתמש בהם לעבודה משותפת וטובה יותר. 

הכלי החדש זמין כמובן למשתמשי מאנדיי הקבועים וכן, בחינם, במסגרת החבילה הבסיסית free tier.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים