טיק-טוק מריצה פיילוט לרכישה ישירה מתוך סרטונים

רשת הסרטונים החברתית הודיע כי הרחיבה את שיתוף הפעולה עם פלטפורמת המסחר שופיפיי, ועל פיילוט של תכונת  TikTok Shopping עם סוחרים נבחרים בשופיפיי ברחבי ארה"ב, בריטניה וקנדה בשבועות הקרובים, שיאפשר רכישת מוצר ישירות מתוך הסרטון

לקנות ישירות מתוך הטיק-טוק. צילום: טיק-טוק

טיק-טוק מתרחבת לתחום האי-קומרס. החברה הודיעה כי הרחיבה את שיתוף הפעולה עם פלטפורמת המסחר שופיפיי, ועל פיילוט של תכונת TikTok Shopping עם סוחרים נבחרים בשופיפיי ברחבי ארה"ב, בריטניה וקנדה בשבועות הקרובים.

בסוף אוקטובר האחרון הודיעה רשת הסרטונים החברתית לראשונה על כוונתה לשתף פעולה עם שופיפיי והציגה כלים חדשים, שמאפשרים לסוחרי שופיפיי ליצור, להריץ ולהתאים קמפיינים של שיווק בטיק-טוק ישירות בכלי ה-TikTok For Business Ads Manager.

כעת עושה טיק-טוק צעד נוסף קדימה, וסוחרי שופיפיי בעלי חשבון TikTok For Business יוכלו להוסיף כפתור חדש של "רכישה" לפרופיל שלהם, ולסנכרן את קטלוג המוצרים שלהם כך שייווצר מעין חלון ראווה קטן בפרופיל שלהם.

אחת המאמצות המוקדמות של השירות החדש תהיה קיילי ג'נר, שתציע את מוצרי הקוסמטיקה שלה ישירות בטיק-טוק, אבל לא רק. לדברי טיק-טוק, בפיילוט ישתתפו מאות סוחרי שופיפיי עוד לפני ההשקה המסחרית.

היבט נוסף של שיתוף הפעולה החדש מתבטא ביכולת של סוחרי שופיפיי להוסיף קישורים של מוצרים שלהם עם תיוג בסרטוני הווידיאו שלהם בטיק-טוק. באופן זה, משתמשי טיק-טוק יוכלו להקליק על התיוג ולעבור ישירות לחנות של הסוחר לצורך רכישה.

מזה כמה שנים שטיק-טוק מפתחת באופן עקבי תכונות למסחר בפלטפורמה שלה, ומתחרה "ראש בראש" מול פייסבוק ואינסטגרם, שפועלות גם כן להיכנס לתחום האי-קומרס בפלטפורמות שלהן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים