רבעון שיא ל-EMC: הרווח הנקי זינק ב-108%, ההכנסות עלו בכ-24%

הכנסות החברה ברבעון השני של 2010 הגיעו לשיא חדש - 4.02 מיליארד דולרים ● הרווח הנקי ברבעון עמד על 426.22 מיליון דולרים ● ג'ו טוצ'י, יו"ר, נשיא ומנכ"ל EMC, אמר עם פרסום התוצאות, כי "הביקושים החזקים שראינו ברבעון השני הם הוכחה לחשיבות שהלקוחות מייחסים למוצרים שלנו"

EMC פרסמה אמש (ד') את תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2010 ובהן הציגה הכנסות שיא ועליה חדה ברווחיות. במהלך הרבעון המדווח רשמה החברה הכנסות שיא רבעוניות בסך 4.02 מיליארד דולרים, המשקפים עליה של 23.52% לעומת 3.26 מיליארד עליהם דווח ברבעון המקביל ב-2009. ההכנסות ממכירת מוצרים הסתכמו ברבעון ב-2.55 מיליארד דולרים – גידול של 27.33% לעומת 2.01 מיליארד ברבעון המקביל ב-2009. ההכנסות ממכירת שירותים גדלו ב-17.42% לכדי 1.47 מיליארד דולרים, לעומת 1.25 מיליארד ברבעון השני אשתקד.

בסיכום המחצית הראשונה של השנה הסתכמו הכנסותיה של EMC ב-7.91 מיליארד דולרים – גידול של 23.5% לעומת 6.41 מיליארד דולרים עליהם דווח במחצית הראשונה של 2009.

הרווח הנקי של EMC הסתכם ברבעון השני ב-426.22 מיליון דולרים – קפיצה חדה של 107.68% לעומת 205.23 מיליון דולרים עליהם דווח ברבעון המקביל ב-2009. הרווח הנקי למניה עמד על 0.20 דולרים – גידול של 100% בדיוק לעומת 0.10 דולרים ברבעון המקביל בשנה הקודמת.

בסכום המחצית הראשונה של 2010, הציגה החברה רווח נקי של 798.92 מיליון דולרים – גידול של 100.08% לעומת 399.30 מיליון דולרים במחצית הראשונה של 2009. הרווח הנקי למניה בתקופה זו עמד על 0.37 דולרים לעומת 0.20 דולרים – גידול 85%.

ההוצאות הגולמיות גדלו ברבעון השני ב-9.96% ל-1.66 מיליארד דולרים לעומת 1.51 מיליארד דולרים ברבעון המקביל בשנה הקודמת. הרווח הגולמי הרבעוני הסתכם ב-2.4 מיליארד דולרים – גידול של 35.29% לעומת 1.74 מיליארד דולרים ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי השולי עמד יל 58.64% לעומת 53.53% ברבעון המקביל בשנת 2009.

ההוצאות התפעוליות גדלו ברבעון המדווח ב-19.41% ל-1.77 מיליארד דולרים לעומת 1.48 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי GAAP הסתכם ב-587.98 מיליון דולרים – גידול של 124.89% לעומת 261.46 מיליון דולרים.

החברה סיימה את הרבעון עם מזומנים ושווי ערך מזומנים בסך 5.78 מיליארד דולרים – קיטון של 517.69 מיליון דולרים או 8.21% לעומת 6.3 מיליארד דולרים שהיו בקופתה בסוף שנת 2009.

ג'ו טוצ'י, יו"ר, נשיא ומנכ"ל EMC, אמר עם פרסום התוצאות, כי "הביקושים החזקים שראינו ברבעון השני הם הוכחה לחשיבות שהלקוחות מייחסים למוצרים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים