דווקא כעת: זסטר מגייסת עובדים

למרות גל הפיטורים במשק, החברה - אשר לה מערכת לניהול מסעדות והממוקמת בבאר שבע - מחפשת עובדים להיי-טק בפריפריה, ועתידה להגדיל את מצבת עובדיה ב-50 אחוז

מגייס עשרות עובדים לחברה שבבאר שבע. קובי סלע, מנכ"ל זסטר.

זסטר (Zester) – חברה אשר לה מערכת לניהול מסעדות, הפועלת בארץ ובחו"ל – מגדילה את מניין עובדיה בכ-50%. למרות גל הפטורים בהיי-טק, החברה החליטה להרחיב את שירותיה בארץ ובעולם ומגייסת עשרות עובדים במגוון תפקידים, ביניהם: מפתחים עם ניסיון, מנהלי לקוחות ואנשי שירות תמיכה – למשרדיה הנמצאים בבאר שבע.

זסטר הוקמה בשנת 2020 מההבנה כי מסעדות רבות בישראל ובעולם מתקשות להגיע לרווחיות, גם המצליחות ביותר. היזמים והמפתחים של טכנולוגיית זסטר מאמינים שכדי שמסעדה תצליח היא חייבת להתבסס על מידע ונתונים ולהיעזר בטכנולוגיה, ואכן לפי החברה משנת הקמתה "ישנן הצלחות מרובות בתחום והחברה רק הולכת וגדלה בארץ ובעולם".

המשרדים של זסטר ממוקמים, כאמור, בבאר שבע, מתוך אמונה שהנגב הוא העתיד של המדינה ואפשר לזכות בהון אנושי רחב וחסר תחליף דווקא באזור זה.

קובי סלע, מנכ"ל זסטר: "הקמנו את זסטר מתוך הבנה שיש להכניס טכנולוגיה למסעדות כמו בשאר התחומים, וללא התקדמות טכנולוגית מסעדות רבות יתקשו להגיע לרווחיות לאור יוקר המחייה ואתגרים כלכליים נוספים העומדים בפני מסעדנים בניהול השוטף. אנו נמצאים בבאר שבע כחלק מאידיאולוגיה שיש לפתח את הנגב על ידי חברות היי-טק ואנו שמחים להיות חלק מתופעה משמעותית וחשובה זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים