גיא מורדוך מונה למנכ"ל חברת העגלות החכמות קסטומייט

מורדוך מגיע לקסטומייט לאחר ששימש בתפקידים בכירים בחברות כגון אותנטיקס, אמדוקס וקומברס

גיא מורדוך, מנכ"ל קסטומייט.

קסטומייט (Cust2mate), חברה בת של A2Z, שמספקת עגלות חכמות לרשתות קמעונאיות, הודיעה היום (ד') על מינויו של גיא מורדוך למנכ"ל החברה. הוא ייכנס לתפקיד בתחילת החודש הבא.

בתפקידו האחרון שימש מורדוך כמנהל האופרציה הגלובלית של אותנטיקס. לפני כן הוא היה סמנכ"ל בכיר וראש תחום EMEA בחברת הייעוץ BearingPoint/Beyond, ומילא כמה תפקדים בכירים נוספים, כולל סמנכ"ל לאזור APAC באמדוקס, סמנכ"ל בכיר בקומברס ומנהל רכש ולוגיסטיקה באינטל. הוא בעל ניסיון בניהול בכיר, הטמעת מערכות תוכנה כשירות (SaaS), ניהול תקציבים, מכירות, שיווק, חוויית לקוח, וניהול פרויקטים גלובליים.

מורדוך הינו בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון בינלאומי בהצטיינות מהמכללה למנהל, וכן תואר שני במשפטים עם התמחות במשפט מסחרי מאוניברסיטת בר אילן.

גדי גראוס, נשיא ודירקטור ב-A2Z, אמר כי מורדוך הוא "מנהל בכיר עם ניסיון ניהולי, עסקי וטכנולוגי. הוא מנהל מוכח, עם מיומנויות מגוונות וניסיון רב ורחב בעולמות השיווק והאופרציה מול לקוחות בכל שלבי התהליכים. אנחנו מאמינים שמורדוך יחזק את האסטרטגיה והיעדים של החברה ויוביל אותה קדימה, לקראת התרחבות וצמיחה בשווקים המקומיים והגלובליים".

A2Z מפתחת פתרונות טכנולוגיים לענף הקמעונאות ולענפים נוספים. החברה הוקמה על ידי היזם יוסף בן צור, והיא נסחרת בנאסד"ק ובבורסת טורונטו. מוצר הדגל שלה הוא העגלה החכמה של קסטומייט, שמתפקדת גם כקופה עצמאית. באמצעות שימוש באלגוריתם חכם, מסך מגע ומערכת ראייה ממוחשבת, העגלה מאפשרת סריקה של מוצרים שנרכשו ואפשרות תשלום בה, כך שלקוחות יכולים פשוט "לבחור וללכת", ולעקוף את התור הארוך בקופה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים