"תפקיד המנמ"ר הופך להיות בעל מרכיבים טכנולוגיים יותר מבעבר"

כך אמר פלטשר פרווין, מנמ"ר סיסקו העולמית, בראיון לאתר אינפורמיישן וויק ● "הרכוש הדיגיטלי של כל הארגונים הופך מסובך יותר - כל חברה במידה מסוימת היא חברת טכנולוגיה בימינו"

מנמ"ר סיסקו העולמית, פלטשר פרווין.

"התפקיד של המנמ"ר כולל היום מרכיבים טכניים יותר מבעבר, מאחר שהאתגרים הטכנולוגיים של כל חברה דורשים מומחיות עמוקה שהמנמ"ר נדרש ללמוד אותה", כך אמר מנמ"ר סיסקו העולמית, פלטשר פרווין, בראיון לאתר אינפורמיישן וויק (InformationWeek) לרגל חצי שנה בתפקידו בסיסקו. אל סיסקו עבר פרווין מיבמ (IBM) העולמית לאחר 14 שנות עבודה שם, בין השאר גם בתפקיד מנמ"ר החברה.

"הרכוש הדיגיטלי של כל הארגונים הופך למסובך יותר", אומר פרווין. "באופן אישי, אני חושב שהימים שבהם תפקיד המנמ"ר דרש ידע כללי, בלי מיקוד, כבר חלפו", המשיך וקבע. "כל חברה במידה מסוימת היא חברת טכנולוגיה בימינו. ויכול להיות שהם חברת טכנולוגיה שמתחזה לסוג אחר של חברה, אבל התפקיד שהיא ממלאת בטרנספורמציה הדיגיטלית של כולם הוא קריטי. זה המנוע שדרכו מופעלים כל הדברים האלה". 

סיסקו. מקור: BigStock

סיסקו. מקור: BigStock

כל אלו מובילים את מנמ"ר סיסקו למסקנה כי כדי למלא את המשימות טוב יותר, תפקיד המנמ"ר יכלול הרבה יותר רכיבים טכנולוגיים, שיקרבו אותו לאתגרים של הארגון. עוד אמר פרווין בראיון כי בעבודת המנמ"ר יש שלושה מרכיבים חשובים: כישרון, תרבות ועסקים, שמאפשרים את ההבנה שלו בנושאים טכניים.

מרכיב אחר בעבודת המנמ"ר לא השתנה, לדעת פרווין, והוא היכולת לארגון קבוצות עבודה הטרוגניות עם כישורים שונים, שיאפשרו ביצוע משימות בצורה יעילה. תפקידו של המנמ"ר לוודא שהן תהיינה יציבות ולא יכללו בהן אנשים שיעזבו בגלל תוספת של כמה דולרים בחברה אחרת.

פרווין דיבר בהמשך הראיון על אתגרי העבודה ההיברידית, בתקופת הקורונה ושטומן לנו העתיד, ועל היכולת של המנמ"ר לספק לעובדים חוויית שימוש זהה בבית כמו במשרד. הוא ציין, כמובן, שלזכותו הייתה האפשרות ליישם את הכלים של סיסקו לעבודה מרחוק, ששירתו את כל הלקוחות וגם את עובדי החברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים